zofijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail in het buitenland

We hebben een pre-paid telefoon gekocht bij de Vodafone om voicemail op te kunnen ontvangen. Deze hebben we ingeschakeld met een persoonlijke boodschap. Als ik nu echter gebeld wordt moet de beller eerst een 10 cijferig telefoonnummer in typen??? Zojuist gebeld met klantenservice. In eerste instantie leek alsof ze het probleem niet kende na door te vragen bleek dat het komt omdat we in het buitenland zitten en dat het teveel kosten zou zijn voor vodafone omdat mailboxen zouden kunnen vollopen??? Toen we vroegen om het op te lossen kon ze ons niet meer horen en werd de verbidning verbroken. Daarom maar even op deze manier, gezien de chat functie op de website niet werkt.

De vraag is: Hoe kunnen we dit probleem zo snel mogelijk op lossen zonder eerst terug te moeten reizen naar Nederland??? Zodat onze voicemail werkt zoals het zou moeten werken en deze bereikbaar is voor mijn bellers.

Met vriendelijke groet,
Guus
2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
zofijn

Je geeft aan dat de beller eerst een 10-cijferig nummer moet intypen. Krijgt elke beller deze melding zodra ze jouw voicemail horen? Of komen ze niet eens tot aan het punt dat ze de voicemail horen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien er geen reactie meer is geweest heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic