l4jos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail benutten in de Google Telefoon-app

Goeiemiddag,

Ik gebruik de Contacten en Telefoon-app van Google uit de Playstore, deze heeft een feature rechtsonderin "voicemail" en hierin staat "kan voicemail niet laden". Ik begreep van de Google Voice-app dat dit nog niet is ondersteund is in het land. Nou is mijn vraag, komt daar verandering in? Werkt Vodafone hier aan? Het lijkt mij zelf wel prettig om voicemail zo te beluisteren en ik heb er zelf geen problemen mee dat voicemailberichten via Google gaan, zolang (voicemail)berichten versleuteld blijven over het netwerk (zoals het zou moeten met dergelijke implementaties). Mijn verzoek om dit mooi mogelijk te maken.

Groeten,

l4jos

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Waarschijnlijk is dit hetzelfde als Voicemail via Apple iPhone, die je dan op je telefoon kan afluisteren. Van Apple Voicemail weet ik dat Vodafone hier niet mee bezig is en dat daar ook voorlopig geen verandering in komt. Om eerlijk te zijn ga ik daar ook een beetje van uit bij Google Voice-app. Vodafone heeft z'n eigen voicemail systeem en daar moeten we het mee doen. 

Je verzoek is prima maar of Vodafone hier daadwerkelijk actie voor gaat ondernemen, geen idee. Daarom is het goed dat je het hier hebt laten weten en dan kan iemand van Vodafone je vraag doorzetten naar de juiste afdeling en dan is het afwachten. Maar verwacht niet binnen enkele dagen/weken/maanden dat het geregeld is. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Waarschijnlijk is dit hetzelfde als Voicemail via Apple iPhone, die je dan op je telefoon kan afluisteren. Van Apple Voicemail weet ik dat Vodafone hier niet mee bezig is en dat daar ook voorlopig geen verandering in komt. Om eerlijk te zijn ga ik daar ook een beetje van uit bij Google Voice-app. Vodafone heeft z'n eigen voicemail systeem en daar moeten we het mee doen. 

Je verzoek is prima maar of Vodafone hier daadwerkelijk actie voor gaat ondernemen, geen idee. Daarom is het goed dat je het hier hebt laten weten en dan kan iemand van Vodafone je vraag doorzetten naar de juiste afdeling en dan is het afwachten. Maar verwacht niet binnen enkele dagen/weken/maanden dat het geregeld is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @l4jos, welkom hier!

Een leuk verzoek! Net als de Live Voicemail functie van Apple (iOS 17) wordt ook de Google Voice App niet ondersteund door Vodafone. Er zijn vooralsnog geen plannen om dit in de toekomst te ondersteunen. Dergelijke verzoeken om onze diensten en services in de toekomst te verbeteren zullen we altijd intern aankaarten en dat verzoek heb ik bij deze dan ook direct kenbaar gemaakt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic