WilliamGeertsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail als vangnet

Is het mogelijk om de voicemail als vangnet te gebruiken voor ongewenste beller?

Bijvoorbeeld door een bericht in te spreken als: "Bent u een aanbieder van onaangekondigde diensten, verbreek dan de verbinding. Wilt u mij alsnog persoonlijk spreken, blijft u dan aan de lijn.", waarna de beller alsnog doorgezet wordt naar mijn telefoon?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WilliamGeertsen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik moest je bericht even meer malen lezen. Maar nu begrijp ik hem en moest er wel een beetje om lachen. Het is natuurlijk een geweldig systeem maar dit bestaat niet bij Vodafone. Dan zou je een Cloud telefooncentrale moeten nemen en daar is een mogelijkheid in te maken door op een keuze nummer te drukken en dat ze dan worden doorgeschakeld naar je mobiel. Het is wel mogelijk hoor, maar dat moet je dan buiten Vodafone doen en ik kan je zeggen, dit is vrij prijzig. Zelf weet ik wel iets van cloud centrales, wat voor jezelf echt teveel is. 

Dus ik zou zeggen, blokkeer alle anonieme nummers en dan heb je al een groot deel dat je daarmee af kan houden. Maar ook mensen die wel belangrijk zijn, en die anoniem bellen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WilliamGeertsen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik moest je bericht even meer malen lezen. Maar nu begrijp ik hem en moest er wel een beetje om lachen. Het is natuurlijk een geweldig systeem maar dit bestaat niet bij Vodafone. Dan zou je een Cloud telefooncentrale moeten nemen en daar is een mogelijkheid in te maken door op een keuze nummer te drukken en dat ze dan worden doorgeschakeld naar je mobiel. Het is wel mogelijk hoor, maar dat moet je dan buiten Vodafone doen en ik kan je zeggen, dit is vrij prijzig. Zelf weet ik wel iets van cloud centrales, wat voor jezelf echt teveel is. 

Dus ik zou zeggen, blokkeer alle anonieme nummers en dan heb je al een groot deel dat je daarmee af kan houden. Maar ook mensen die wel belangrijk zijn, en die anoniem bellen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @WilliamGeertsen
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik moest stiekem ook een beetje lachen bij het lezen van je bericht. Vooral omdat ik de vele telefoontjes van aanbieders voor bijvoorbeeld een nieuw energiecontract herken. En daarnaast lijkt het alsof die telefoontjes in deze Corona periode alleen maar zijn toegenomen. Dus, I feel you! 

Vanuit Vodafone is deze mogelijkheid er niet. Mocht dit echt een grote wens zijn, dan kun je altijd eens kijken naar de tip/mogelijkheid die @Energieboy heeft aangedragen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic