paulbr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail afluisteren in USA

Ik probeer mijn voicemail af te luisteren in de USA. Als ik mijn pincode intyp (een getal van 4 digits) krijg ik te horen dat het aantal digits dat ik invoer niet voldoende is. Na twee keer proberen wordt mij een nieuwe pincode toegestuurd per SMS. Die bestaat, net als de oude code, uit 4 digits. Wederom krijg ik te horen dat ik onvoldoende digits invoer en wederom wordt na 2 keer proberen mij code ongeldig verklaard en krijg ik een nieuwe code, van 4 digits, opgestuurd per SMS. Dit schiet niet op zo. Waarom werkt mijn oorspronkelijke code van 4 digits niet? Waarom worden ook de codes die ik opgestuurd krijg niet geaccepteerd?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi@paulbr
De klantenservice zal jouw voicemail even moeten resetten. Vanuit de USA is het misschien het gemakkelijkst om even contact op te nemen via Facebook of Twitter.
Bel dan na het resetten de voicemail. Je hoort een melding dat je geen toegang hebt en de verbinding wordt verbroken. Hierna krijg je een sms met een willekeurige pincode. Met deze pincode krijg je weer toegang tot de voicemail
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic