Xeyare

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail aanzetten

Ik kan mijn voicemail niet aanzetten! Als ik bel met 1233 krijg ik een engelstalige mevrouw te horen: "welcome to vodafone voicemail, you are not proficient for vodafone voicemail". Meer kan ik er niet mee. Via my vodafone kan ik ook niks wijzigen, er wordt dan aangegeven dat ik de instellingen niet kan wijzigen. Please fix dit! Ik verwacht een belangrijk telefoontje..
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
De voicemail kun je aanzetten via 12331. Mocht dit niet werken dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen controleren in het systeem of alles correct staat voor de voicemail, dit corrigeren en indien nodig aankaarten bij de technische dienst Xeyare

Vanuit hier kan ik het helaas niet oppakken voor je. Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat het forum is bedoeld voor vragen van klanten die beantwoord worden door andere klanten.
Birgit2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wanneer ik naar 12331 bel krijg ik een mevrouw te horen die 'bye' zegt, waarna de verbinding wordt verbroken. Naar de klantenservice bellen heeft geen nut, omdat ik daarna -na door een heel menu te zijn geloodsd- hetzelfde antwoord als hierboven krijg en ik dus niemand te spreken krijg die me kan helpen. Ook via de chatbox kan ik niet terecht, omdat die continu 'te druk' is... heb je een direct(er) nummer van de klantenserice, of een e-mailadres o.i.d. voor me?
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas niet Birgit2 je kunt bellen met 1201 of 0800-0094.
Het kan bij bepaalde afdelingen drukker zijn, echter proberen mijn collega's iedereen zo goed mogelijk te woord te staan. Je kunt dit ook eventueel via Twitter of Facebook aankaarten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Birgit2, is het inmiddels nog gelukt via de klantenservice?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
We hebben helaas niets meer van je gehoord, @Birgit2. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic