Quincy

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail Vast op Mobiel

Hallo,
Kan iemand mij helpen hoe ik mijn voicemail aan kan zetten van mijn vaste nummer op mijn mobiel?
Eerder in de forum heeft iemand hetzelfde probleem gehad dus heb ik de oplossing geprobeerd maar dit heeft mij niet geholpen 😞
Alvast bedankt!
9 Reacties 9
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Quincy,

Kun je me vertellen welke oplossing je al hebt geprobeerd? En kun je me dan ook vertellen wat er precies mis gaat?
Quincy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Maartje,
onderstaande actie heb ik gedaan en heeft mij niet geholpen 😞

Groetjes

1233 bellen dan kiezen voor de volgende opties:

2 - persoonlijke instellingen
1 - welkomsboodschap bewerken
2 - welkomsboodschap vaste nummer ( nummer ingeven )
1- persoonlijke welkomsboodschap
1 - ( opnieuw ) opnemen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Quincy, lukt het instellen niet en/of krijg je een foutmelding? Je kunt ook eens proberen je voicemail uit te schakelen via 12330 en in te schakelen via 12331. Dat kan eventueel helpen.
Quincy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo SeR,
Ik heb de bovenste methode geprobeerd (welke ik heb laten zien) maar de keuze staat niet in de lijst. Als ik naar mijn vaste nummer belt krijg ik de standaard voicemail met de nummer melding. Als ik mijn mobiel nummer belt, krijg ik de juiste voicemail voor mijn onderneming. Ik wil graag dat als mijn klanten mij belt dat ze wel de juiste voicemail krijgt te horen.
Groet Lorraine
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Quincy,

Ik heb in het systeem gekeken maar voor Vast op Mobiel zou dat het juiste keuzepad moeten zijn.
Ik raad je aan om even contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Mocht je er met hen niet uitkomen dan kunnen ze een onderzoek starten zodat het opgelost kan worden 🙂
Quincy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Arina,

Heb net geprobeerd te bellen met Vodafone zonder succes. Heb jij de juiste telefoonnummer voor mij want ik krijg alleen maar keuze menu's en op het laatste moest wel 4 minuten wachten dus heb ik opgehangen.

Groet,
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Je kunt 1201 bellen en dan kiezen voor optie 3 in het keuzemenu 🙂
Quincy
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
die heb ik geprobeerd maar omdat ik bij de verkeerde afdeling was, heeft u collega mij door verbonden maar moest wel 4 minuten wachten dus heb ik opgehangen. Heeft u een ander optie?
Groet,
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Volgens mij kun je alleen intern bij die afdeling komen. Je zou nog optie 2 optie 1 kunnen proberen.
Maar anders even afwachten, je betaalt per gesprek, niet per minuut gelukkig. Dan kan het in ieder geval opgelost worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic