Ja1234

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail Rinkeltijd (Tijd voor overgang naar voicemail) instellen lukt niet

Hoi,

Ik probeer mijn voicemail instellingen te wijzigen zodat mijn telefoon langer overgaat voordat hij op voicemail overgaat (Rinkeltijd). Op MyVodafone wordt aangegeven dat deze informatie in de handleiding zou staan, maar ik heb het na een paar keer grondig doorzocht te hebben nog steeds niet gevonden.

Het gaat om een iPhone 4 met iOS 7.

Ook heb ik op aanraden van de klantenservice geprobeerd het via de voicemail zelf te doen door voicemail te bellen (keuzemenu; 11; 2; 4), maar ook daar ontbreekt de aagegeven optie.

Zijn er nog andere suggesties of weet iemand hier raad mee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo @Ja1234
Good Point. Daar kun je lang naar zoeken. Dat is onlangs aangepast. Het is nu een standaard rinkeltijd van 30 seconden en die kan niet meer aangepast worden.
Ik had al doorgegeven dit op de website aan te passen maar dat is dus nog niet gebeurd. Ik ga er nog eens achteraan. Sorry hiervoor.
Gr Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo @Ja1234
Good Point. Daar kun je lang naar zoeken. Dat is onlangs aangepast. Het is nu een standaard rinkeltijd van 30 seconden en die kan niet meer aangepast worden.
Ik had al doorgegeven dit op de website aan te passen maar dat is dus nog niet gebeurd. Ik ga er nog eens achteraan. Sorry hiervoor.
Gr Per
Ja1234
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je eerlijke antwoord. Het staat inderdaad in MyVodafone heel duidelijk als optie, dus hopen dat het snel wordt aangepast. Overigens erg jammer dat het niet meer kan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic