Ik voel mij nu al een jaar aan het lijntje gehouden...
Jaar geleden Htc One met Vodafone Super Red 4g genomen en geen enkele keer gebruik kunnen maken van 4g, alle smoesjes voorbij horen komen, niet in dekkingsgeboed, drukte op netwerk, instellingen van telefoon, operator update.....ga zo maar door.
Htc op gestuurd op aanraden van jullie, uiteraard teruggekregen zonder reparatie doordat er geen gebreken werden gevonden.
iPhone 5 gekocht (weet dat hij geen volledig 4g ondersteunt)
Wederom nooit het 4g teken op mijn mobiel mogen verschijnen, absoluut in dekkingsgebied, en collega naast mij met zelfde type iPhone en zelfde abonnement wel 4g.
Weer bellen, bellen, bellen..... Maar uiteraard lag het aan het dekkinsgebied, maar zou snel uitgebreid gaan worden.
Toen ik vertelde dat andere wel 4g hadden met zelfde telefoon lag het aan mijn instellingen.
Maar nu komt het aller ergste van het verhaal..!!
Na dit gezeur helemaal spuugzat te zijn geweest heb ik een losse iPhone 5s gekocht.
Je raad het al, simkaart erin....ohyeahhhh 3G..!!!!!
Simkaart van me maat erin ( Vodafone super red ) en ja hoor 4gggg.
Gelijk gaan bellen met de klantenservice dat het nu opgelost zou gaan worden, maar Karin van de klantenservice wist mij te vertellen dat om onverklaarbare redenen mijn 4g stond uitgeschakeld!!
Snapt u hem, Vodafone super red 4g, maar zonder 4g!
Mevrouw snapte er ook niks van maar kon mij wel tegemoetkomen met wat belminuten.
Was heel vriendelijk, maar dat mag ook wel als je onbeperkt kan bellen, wat een lacher.
Anders misschien wat data?? Nee bedankt ik gebruik 1 van de 4 gb per maand ongeveer.
Meer kon zij niet voor me doen, ik kon het best een mail met klacht via de website sturen.
Nu ik het niet zo heb op mailtjes via de website, maar dit liever openbaar doe, wil ik vragen hoe het opgelost gaat worden dat ik al een jaar voor 4g betaal en er geen gebruik van heb kunnen maken, 6 keer langs Vodafone winkel moeten gaan, klantenservice meerdere malen gebeld, Htc 3 weken kwijt geweest door het fantastische advies van Vodafone om mijn telefoon op te sturen voor reparatie ivm defect aan 4g module?!
En uiteindelijk binnen 2 minuten op kunnen lossen door een eerlijke en oplettende medewerker van de klantenservice, waarna ik binnen 48 uur over 4g zou kunnen beschikken, en wat denk je.....ze had nog gelijk ook..!!
Sorry als dit misschien negatief overkomt,
maar dat is ook de bedoeling, ben het helemaal zat om elke keer maar met mijn goede humeur van het kastje naar de muur te worden gestuurd, terwijl de fout bij jullie lag, en dan als compensatie wat extra belminuten....bij een abonnement met onbeperkt bellen. ( hoe verzin je het vraag je je af)
Graag spoedig een serieuze reactie, voor ik verder me gal op Facebook, Twitter, en klachtensites moet gaan spugen.
Zo ik ben het gelukkig een beetje kwijt, en ik zal me verder gewoon netjes proberen te gedragen 🙂
Met vriendelijke groet,
Steven