jheersma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vodafoon app

Min vodafoon app werkt na meer dan een jaar gebruikt te hebben plotseling niet meer.
Na het inloggen krijg ik steeds de melding:
Sorry, je kunt nu 15 minuten niet inloggen.
Probeer het later nog eens.
Na de app verwijderd te hebben en opnieuw geïnstalleerd, werkt deze app nog steeds niet.
Wat doe ik verkeerd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jheersma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Na een paar keer met het wachtwoord te hebben gerommeld werkt de app nu weer. Hij ziet er anders uit dan voorheen. Misschien dat er een update is geweest met een soort bugje is gevolg? Maakt niet uit het werkt weer.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi jheersma
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend.
Heb je wel juiste wachtwoord gebruikt?
Kan je wel inloggen via je internet browser? (dus niet met de app)
jheersma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Na een paar keer met het wachtwoord te hebben gerommeld werkt de app nu weer. Hij ziet er anders uit dan voorheen. Misschien dat er een update is geweest met een soort bugje is gevolg? Maakt niet uit het werkt weer.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Goed om te horen dat het weer werkt jheersma. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen via de Community, dan horen we het graag. Zo niet, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Goed om te horen dat het weer werkt.
Veel plezier met de nieuwe Vodafone app 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic