krol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafonevast Mail

Sinds een aantal dagen werkt e-mail thuis niet meer. Wel via webmail, maar niet via mijn e-mail applicatie.De oude instelling waren. Inkomende mail server: pop3.vodafonevast.nl, uitgaande: smtp.vodafonevast.nlWeet iemand de nieuwe instellingen? Er is blijkbaar gesleuteld aan de instellingen.
6 Reacties 6
Arcen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds een aantal dagen werkt e-mail thuis niet meer. Wel via webmail, maar niet via mijn e-mail applicatie.De oude instelling waren. Inkomende mail server: pop3.vodafonevast.nl, uitgaande: smtp.vodafonevast.nlWeet iemand de nieuwe instellingen? Er is blijkbaar gesleuteld aan de instellingen.



Ik heb ook een probleem met email.
Sinds gisteravond, zondag 20 feb 2011, kan ik met Outlook Express geen emails meer versturen, maar wel mails ontvangen.
Inderdaad zijn de instellingen van mijn email accounts dezelfde als hierboven vernoemd.
Ik kan wel via webmail mailtjes versturen.
Stromen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idem hier. Ook met Thunderbird lukt het niet mail te versturen. Net wel een brief thuisgekregen, waarin staat dat tot vandaag 12:00 geen MyVodafone Vast en webmail beschikbaar zijn. Webmail is gewoon beschikbaar nu.
Wellicht uitlopende werkzaamheden?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo krol, Limburg & Stromen,

Welkom op ons forum.

Deze vragen hebben betrekking op vodafone vast, echter is dit forum exclusief bedoeld voor technische vragen met betrekking tot mobiele vodafone aansluitingen.

Gezien er meerdere mensen problemen hebben zou je er vanuit kunnen gaan dat er storing (geweest) is. Om dit na te vragen kun je bellen met de vodafone klantenservice 1200 (vanaf een vodafone toestel) en vragen naar de vodafone vast afdeling. Indien je de helpdesk via een vaste verbinding wilt bereiken kun je bellen met: 0900-7171000 (€ 0,50 per minuut). Je kunt ook je vraag per e-mail sturen naar klantenservice@vodafonevast.nl.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
krol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo krol, Limburg & Stromen,

Welkom op ons forum.

Deze vragen hebben betrekking op vodafone vast, echter is dit forum exclusief bedoeld voor technische vragen met betrekking tot mobiele vodafone aansluitingen.

Gezien er meerdere mensen problemen hebben zou je er vanuit kunnen gaan dat er storing (geweest) is. Om dit na te vragen kun je bellen met de vodafone klantenservice 1200 (vanaf een vodafone toestel) en vragen naar de vodafone vast afdeling. Indien je de helpdesk via een vaste verbinding wilt bereiken kun je bellen met: 0900-7171000 (€ 0,50 per minuut). Je kunt ook je vraag per e-mail sturen naar klantenservice@vodafonevast.nl.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.



Deze opties allemaal geprobeerd. Yoep van het Hek zou er blij van worden. Het genoemde e-mail adres werkt niet en via de telefonische hulpdienst wordt je van kast naar muur gestuurd. Kan Vodafoon deze gewijzigde info (mailservers) niet gewoon op de web-stie zetten? Dan vinden we het wel.Maarten
Laatste melding: het werkt weer. Ik heb nu als instelling:Outgoing mail server: smtp.vodafonevast.nl Incoming mail server: pop3.vodafonevast.nl     met authentication password. Niet veel anders dan ik had....maar toch....het werkt weer
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topic verplaatst naar MMS en e-mail.
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Voor alle bovenstaande gebruikers,
 
wellicht een idee om voor de zekerheid ook een email adres te nemen wat niet bedrijfsgebonden is. Je raakt je vodafonevast adres namelijk kwijt als je van provider wisselt, integenstelling tot een hotmail / live / gmail / etc. account.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic