ricodol74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafoneprovider links in vergrendelscherm?!?!?!

Nadat ik de update heb uitgevoerd op mijn S4 een 2 weken geleden, zijn er diverse zaken die echt behoorlijk bagger zijn, zo is mijn mobiel nu net een veredelde rekenmachine waar je mee kunt bellen, zo onproffesioneel dat het er allemaal uit ziet, ik zie het nut er dan ook niet van in dat dit soort updates worden uitgevoerd, nu dan ook automatische updates uitgeschakeld zodat dit niet meer kan gebeuren, het liefst zou ik zelfs deze laatste update dan ook willen verwijderen om mijn vorige settings terug te krijgen, maar ja dan moet ik helemaal terug naar fabrieksinstellingen lees ik overal, dat is helemaal flink K....

maar stomste is nu dat in mijn vergrendelscherm links boven nu Vodafone NL staat, nu kan ik dus niet zien of er berichtjes van apps zijn, nee dan moet ik eerst alles ontgrendelen... echt onhandig.

1 ik weet dat ik bij Vodafone zit, dus dat hoeft echt niet op mijn beeldscherm vermeld te worden, dus hoe verwijder ik dit?
kom gelieve als reactie wel een oplossing aandragen, ga nou niet zeggen ja dat staat nu daar en daar (zoals ik las bij een ander berichtje (Vodafone in vergrendelscherm, erg irritant) want dat is geen oplossing, nee ik wil gewoon direct de meldingen kunnen zien in mijn vergrendelscherm.

2 daarnaast is dat geknipper bj dat rode telefoontje links onder ook behoorlijk irritant, kan dat ook weggehaald worden op de e.a. manier?

3 ook is het vrij irritant dat mijn linkse knop nu niet meer direct een lijstje opent waarbij je naar je instellingen kan, kan dat ook terug gezet worden?

4 is het simplistische toetsenbord ook aan te passen, zodat mijn mobiel er niet meer uitziet als een veredelde rekenmachine?

al met al is de update dus behoorlijk bagger en zijn de bovenstaande punten niet oplosbaar, dan ben ik bang dat ik toch zal moeten kiezen voor terug plaatsen fabrieksinstellingen leuk is anders qua tijd die ik daar weer in moet steken
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! ricodol74,

Terwijl meeste juist tevreden zijn dat de Galaxy S4 nog zijn 5.0 Lollipop update heeft ontvangen (wat Samsung niet verplicht was te doen) lijk je er niet heel erg blij mee te zijn.
Ik heb hieronder de antwoorden op je vragen geplaatst in volgorde van 1 t/m 4.

1. Het klopt Vodafone NL staan voortaan in de hoek je meldingen krijg je ook niet meer via het meldingsvenster maar alle meldingen komen te staan op je vergrendelscherm.

2. Deze vraag snapte ik helaas niet. Gaat het om de telefoon app? Als je en melding mist kom en klein rondje met de hoeveelheid telefoontjes erop te staan. Pas als je erop klikt verdwijnen deze.

3. Zou je meer kunnen vertellen over het linker knopje?

4. Er zijn in de Google Play Store verschillende Keyboard apps te verkrijgen (sommige betaald en sommige gratis). Klik hier voor de volledige lijst van Keyboard apps.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Geen reactie meer gekomen van topicstarter. Topic daarom gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic