Roughnek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone

Ik wordt steeds vaker door Vodafone Qatar gebeld (na wat googlen achtergekomen…) maar vertik het om op te nemen want wil me zelf niet op kosten laten jagen.

Ik heb onderhand een landen lijstje van landen die mij proberen te bellen: Algerije, Qatar ,Turkije en Marokko!!!

Wat kan ik doen tegen dit soort telefoonterreur en wat doet Vodafone hier tegen???

Vriendelijke groeten.

Roughnek 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Roughnek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Buitenlandse nummers kan Vodafone jammer genoeg niet zoveel mee doen. Als ze dit, wanneer het niet terreur telefoontjes zijn, zouden blokkeren voor iedereen dan kan verder niemand meer vanuit dat land, met de nummers die jij geeft, bellen naar klanten van Vodafone. Misschien wanneer Vodafone een uitgebreide onderzoek doet, dat ze dan wel iets kunnen, maar over het algemeen doen ze met buitenlandse nummers niet zoveel. (tekst van Vodafone: Als het een Nederlands nummer is dan sturen we een eerste waarschuwing via een brief of sms. Van buitenlandse nummers hebben wij geen klantgegevens. Daarom kunnen we bij overlast van buitenlandse nummers niet helpen.)

Vodafone advies is dan ook altijd om de nummers in je toestel te blokkeren zodat ze je niet meer kunnen bellen. Meer informatie lees je op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Roughnek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Buitenlandse nummers kan Vodafone jammer genoeg niet zoveel mee doen. Als ze dit, wanneer het niet terreur telefoontjes zijn, zouden blokkeren voor iedereen dan kan verder niemand meer vanuit dat land, met de nummers die jij geeft, bellen naar klanten van Vodafone. Misschien wanneer Vodafone een uitgebreide onderzoek doet, dat ze dan wel iets kunnen, maar over het algemeen doen ze met buitenlandse nummers niet zoveel. (tekst van Vodafone: Als het een Nederlands nummer is dan sturen we een eerste waarschuwing via een brief of sms. Van buitenlandse nummers hebben wij geen klantgegevens. Daarom kunnen we bij overlast van buitenlandse nummers niet helpen.)

Vodafone advies is dan ook altijd om de nummers in je toestel te blokkeren zodat ze je niet meer kunnen bellen. Meer informatie lees je op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic