Esther88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone+ziggo

Hallo,
ik heb een vodafone- en ziggo abbonnement op hetzelfde adres staan. Toch kreeg ik vandaag een sms van vodafone dat ik met mijn nieuwe abbonnement geen gebruik meer maak van de extra's. Hoe kan dit?

groeten,
Esther
2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Esther88,

Dat is vreemd! Ben je recent verhuisd? Of heb je iets anders gewijzigd in je abonnement? Via My Vodafone en Mijn Ziggo kun je checken hoe je gegevens in de verschillende systemen geregistreerd staan. Het adres moet exact hetzelfde staan, anders gelden inderdaad de extra's niet meer.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic