Lady2be

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone zegt dat we heen ziggo meer hebben

Kreeg van de week een sms dat er geen Ziggo meer hebben op ons adres en dat daarom de extra's komen te vervallen. Nou ik kan je zeggen dat ik gisteren nog de rekening van Ziggo heb betaald. Dus hoe zit dat?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Lady2be,

Dat is even verwarrend. Wat je eventueel zou kunnen doen is Ziggo vragen of Ziggo stopt op je locatie, (Ziggo Klantenservice). Wil je graag weten waarom deze SMS is verstuurd neem dan ook even contact op, (Vodafone klantenservice)

Dit kunnen we helaas niet voor je onderzoeken via het forum.

Groet,
Goofy1973

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bent #heretohelp, je bent "super specialist"...maar je kunt niet helpen...#slechtzeg
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Lady2be

Vanuit Vodafone kunnen we helaas alleen controleren of je aan de voorwaarden voldoet of niet. Mijn collega's van de klantenservice kunnen dit voor je controleren waarom de sms is uitgestuurd en of je aan de voorwaarden voldoet. Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen. Dit heeft te maken met jouw privacy etc. Dit is dan ook de reden waarom SamsungExpert alleen advies heeft gegeven. Je kunt dit na vragen via Twitter, facebook, via de chat of door te bellen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic