Keijs124

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone zakelijk 2GB

Ik heb bij Vodafone een 2 jarig abonnement afgesloten met daarbij standaard 1GB internet en daar bovenop nog 1GB extra internet in een blox de prijs zou zijn, het eerste jaar elke maand 35 euro en het 2e jaar 50 euro per maand nu is het alleen zo dat ik in het 2e jaar rekeningen heb gekregen van boven de 70 euro en een internet bundel van maar 1GB dit heb ik 2 maanden aangekeken maar nu begin er toch iets te knagen. Ik hoop dat er iemand een oplossing voor mij heeft want en ik heb hoge rekeningen en weinig internet.
7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Keijs124
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar de kosten vandaan komen is mij een raadsel ik ben niet over mijn internet heen gegaan of over mijn belminuten maar die kosten zullen vast wel ergens stiekem vandaan komen gaat me er meer om dat ik maar 1GB internet krijg terwijl ik betaal voor 2GB
Keijs124
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb in het contract gekeken alles doorgespit maar er staat toch echt duidelijk dat ik een 2 jarig zakelijk 2GB abonnement heb. En ja het eerste jaar geen problemen gehad prima internet en geen rare kosten
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Keijs124
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke prima maar hoe kan het dat ik ipv 2GB 1GB internet in me bundel heb staan terwijl ik betaal voor 2GB en dat ook in mijn contract staat?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Keijs124
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Betaal en voor de blox en voor mijn normale internet de blox staat ook aan maar het internet zie ik alleen niet terug (bedankt voor uw tijd trouwens)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic