Cyborg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone you Turkije

Ik heb vorige week woensdag 2x 2gb+2gb in de vodafoneshop in Arnhem gekocht met de uitdrukkelijke vraag of ik deze data kon gebruiken in Turkije.
De medewerker liet mij zien dat dit volgens hem 100% moest werken.
Nu ben ik in Turkije ennnnnnn...
Mooi DUS NIET wat nu €30,- naar de klote?
Helaas woon ik in Sneek en heb ik de kaartjes in Arnhem gekocht. Dus even gemakkelijk terugbrengen daar zit er ook niet in.

Vodafone vertel mij wat waar is en wat ik nu moet doen.

Mvg

JB
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Cyborg

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is en dat je er graag gebruik van had willen maken.
Wat er precies gezegd is in de winkel ga ik in het midden laten. Dit omdat ik hierbij niet aanwezig ben geweest.
Prepaid is helaas niet geldig in Turkije. Zie voor meer informatie hier.

De enige optie die er helaas is, is hiermee terug gaan naar de winkel met de bon en dit bij hun neerleggen.
Vanuit hier heb ik helaas geen mogelijkheid om in de systemen te gaan wegens privacy redenen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Cyborg

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is en dat je er graag gebruik van had willen maken.
Wat er precies gezegd is in de winkel ga ik in het midden laten. Dit omdat ik hierbij niet aanwezig ben geweest.
Prepaid is helaas niet geldig in Turkije. Zie voor meer informatie hier.

De enige optie die er helaas is, is hiermee terug gaan naar de winkel met de bon en dit bij hun neerleggen.
Vanuit hier heb ik helaas geen mogelijkheid om in de systemen te gaan wegens privacy redenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic