Ardi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone, wat een drama

We zaten bij t-mobile met een zakelijk abonnement.
Gevraagd op Hoogvliet of ze dit konden overnemen naar een partikulier abonnement, dit allemaal begin maart ivm opzegtijd van 3 mnd. Tuurlijk geen probleem meneer. Zou ik ook zeggen bij nieuwe klant.
Dus krijgen ze 2 abonnementen erbij van ons samen.
En toen begon onze ellende.
Er is vanaf begin nog geen rekening goed geweest. Alles moest eerst over naar zakelijk om over te nemen.
Dan zouden we eerstvolgende maand automatisch naar partikulier gaan.
De rekeningen.
Zomaar een verzekering erbij zetten van het toestel, oh sorry foutje we zullen het crediteren.
Nog nergens gezien maar de volgende rekening staat er natuurlijk weer de verzekering erbij.

Later terug geweest naar Hoogvliet, tja die medewerker was niet zo best werd ons verteld, maar als je naar partikulier wilt moeten we dat overzetten á 2x € 14,25. Plus dat er al € 45,- betaald is om naar vodafone te kunnen. Dit wordt er natuurlijk niet bij gezegt. Maar weer bellen, ja u krijgt credit, duuurt erg lang om dat te maken.

Er werkt daar werkelijk helemaal niemand daar die wat kan of iets normaal kan regelen.
Contract zit vol fouten, staat op partikulier maar is alles is zakelijk. Er staat niks extra's in maar wel op de rekeningen. Vodafone heeft alle fouten gemaakt, maar laat daar de klant wel voor betalen.

Ook inloggen voor mijn vrouw der nummer is niet mogelijk, duur wel even om dat te regelen. Maar haar rekening staat wel klaar.

En dan nog dat gezeik dat het bedrijf niet op mijn vrouw der naam staat. Ikzelf heb geen tijd om te bellen over deze zooi.

Er zit gelukkig 1 plus aan dit, ze kunnen vanwege de fouten de eerst rekeningen niet afschrijven omdat naam/nummer niet goed is.
Daar wachten we maar mee totdat alles goed is.

Ik ben er helemaal klaar mee
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Ardi, dat is natuurlijk geen beste start. We kunnen je hier via het forum helaas niet mee helpen. Ik begrijp dat je hierover al contact hebt gehad met onze collega's van de klantenservice. Raad je aan om hierover nogmaals contact op te nemen zodat het opgelost kan worden. Ik wil je overigens wel even meegeven dat losse crediteringen niet op je reguliere factuur te zien zijn. Hierover ontvang je een aparte creditnota thuis.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic