Joke1953

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone, wat een drama

Vodafone
Betreffende: defecte Iphone 6plus telnr.0651 462 795
05-11-2014 Nw contract afgesloten
Met aanschaf van telefoon á € 496.04
06-11-2014 telefoon ontvangen.
09-11-2014 telefoon defect, alleen appeltje bleef zichtbaar
10-11-2014 Gebeld met vodafone (Jannie) hoe te handelen met een defecte telefoon.
Te horen gekregen dat dit ingeleverd kan worden bij een vodafone winkel.
11-11-2014 Bij de winkel te horen gekregen dat wanneer zij de telefoon terug sturen ook gelijk het contract ontbonden zou worden. Dit was echter niet de bedoeling.
Na dit te horen hebben gekregen direct telefoon aangetekend verstuurd met postnl ` (bewijs van). Kosten € 8,60
Op pakket het gedeelte geplakt met daarop de ontvanger en de afzender, rest van het retour formulier was niet nodig omdat dit aangeeft je contract ook te willen beëindigen.
Weer gebeld met Vodafone (Jannie) hoe nu het abonnement te kunnen gebruiken dit i.v.m. de kleine (Nano) simkaart.
Weer terug naar de winkel om een adapter voor de simkaart te halen.
12-11-204 gecontroleerd of pakket ook is aangekomen op het aangewezen adres.
Dit was idd wel het geval.
14-11-2014 gebeld met Vodafone om na te vragen wat de status is van mijn retourzending en het vervolg erop.
Er was nog niets bekend over de retourzending, as dinsdag 18-11 zou er meer bekend zijn.
18-11-2014 gebeld met Vodafone, zou nog 5 werkdagen kunnen duren voordat er meer bekend zou zijn. Proces was inwerking gezet.
19-11-2014 opnw gebeld met Vodafone (Jeroen de Koning) die kon mij niet verder helpen en heeft me doorverbonden met andere afdeling (Mevr.Banu), nu te horen gekregen dat zij mijn contract zal beëindigen en terug zal zetten naar mijn oude contract en dat ik mijn al betaalde bedrag terug zou krijgen. En een nw contract af kan sluiten.

Wat ik wil:
Nieuwe telefoon met contract zoals oorspronkelijk afgesloten
5 Reacties 5
Joke1953
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*moderator edit: dubbele post*
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Joke1953

Zou je mij het nut kunnen vertellen van het twee keer achter elkaar posten van exact hetzelfde bericht? :@ Moet moedwillig gebeurd zijn daar de titel van de berichten wel verschillend is. Het posten van de namen van de medewerkers die jou te woord gestaan hebben is overigens ook niet erg netjes, ongeacht het feit of ze je, naar jouw mening, nu wel of niet goed geholpen hebben. Je kunt toch gewoon het contract nogmaals afsluiten. Lijkt me stug dat je nu in een keer meer moet gaan betalen, en wachten op je nieuwe telefoon moet je sowieso. Waar ligt dus het probleem? Weet je tenminste ook zeker dat je een nieuwe telefoon krijgt, en dat je niet een reeds gerepareerd toestel krijgt.

Overigens, het vermelden van je telefoonnummer op het forum is ook niet bepaald handig (mits je natuurlijk veel tijd hebt en graag om de haverklap je telefoon op wil nemen). 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Joke1953 ,

Het is niet de bedoeling om dubbele berichten te posten op het forum dit is tegen de huisregels. Het is inderdaad niet zo handig om je nummer te vermelden op het forum, het forum is namelijk en openbare plek je bericht bewerken kan via de opties bij je bericht en verwijder dan je nummer eruit en je kunt het beste je dubbele bericht op het forum ook verwijderen via de optie knop bij je bericht. Wij kunnen je ook niet verder helpen via het forum omdat en passende oplossing voor je vinden echter via de klantenservice moet gaan omdat het forum los staat van de klantenservice/webcare crew. Lees hier welke vragen wel beantwoord kunnen worden en welke niet, bedankt!
Said23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Joke 1953,
Als jij kan overstappen,dan moet je echt doen! want bij Vodafone is echt drama op de service gebied! ga lekker bij T Mobiel......
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Joke1953
Het is inderdaad volgens de huisregels niet toegestaan om berichten dubbel te plaatsen: "Plaats je bericht altijd maar één keer, dubbele posts worden verwijderd"

Ik heb de berichten samengevoegd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic