JeroenMol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone wallet wil niet up-daten

Ik gebruik vodafone wallet al bijna 2 jaar met mijn smamsung note 4 edge (geen vodafone versie). Perfect met name omdat het scherm te scannen is met bijna alle klantenkaarten.
Sinds begin december moet ik de app bij openen 'verplicht' up-daten en word dan naar google-play geleid. De up-date kan in play alleen niet worden uitgevoerd omdat mijn toestel niet 'compatible' is.
Ik kon nog wel bij mijn digitale kaarten als ik mijn mobiele gegevens en wifi uitzette, dat is nu ook uitgesloten... krijg nu een error als ik geen wifi oid heb.

Iemand hier ervaring mee? Enig idee hoe dit is op te lossen?
3 Reacties 3
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo JeroenMol, ik zie dat er nog niemand op je berichtje heeft gereageerd. Het is zeer vreemd dat je 2 jaar lang gebruik hebt kunnen maken van de Wallet en het momenteel niet meer werkt. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zodat zij samen met jou een aantal stappen kunnen doorlopen. Hopelijk kun je snel weer gebruikmaken van je vertrouwde Wallet.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog contact gehad met de klantenservice JeroenMol?

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic