RobertRietveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone wallet doet het niet meer

Sinds vier weken werkt mijn wallet niet meer. Wanneer wordt dit probleem opgelost?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nachtkruipert

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wallet start wel op, note 3 vodafone branded, maar als ik de vodafone kaart wil openen zie ik heel lang een rode circel draaien en verder niets. Al een keer de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Cache geleegd en alle gegevens gewist.. Ook geen effect. En om nou een factory reset te gaan doen lijkt me een beetje over kill..

Iemand een idee.. oplossing?


Update: Heb van smartpass en wallet eerst de cache geleegd toen gegevens verwijderd en toen beide apps verwijderd. Telefoon herstart en alles weer opnieuw geinstalleerd. Alles werkt weer.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @RobertRietveld,

Welkom op het forum. Allereerst wil ik je laten weten dat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen kijken. Het forum is bedoeld voor tips and tricks.

Wat voor een toestel heb je en welke foutmelding krijg je?
Wat heb je tevens al zelf geprobeerd?

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Mocht dit niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen je er verder mee helpen.

Het an ook zijn dat er een update beschikbaar is via de appstore. Dan is het een kwestie van alleen updaten.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
RobertRietveld
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vier weken doet mijn wallet het niet meer en krijg ik hem ook niet meer geinstalleerd. Is Vodafone al met een oplossing bezig?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @RobertRietveld.

Welke foutmelding krijg je? Ik raad je aan om even anders contact op te nemen met de klantenservice. Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @RobertRietveld , welkom op het Vodafone Forum. Ik heb beide topics van je samengevoegd. Het is niet de bedoeling om over hetzelfde onderwerp meerdere topics te maken.
Nachtkruipert

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Wallet start wel op, note 3 vodafone branded, maar als ik de vodafone kaart wil openen zie ik heel lang een rode circel draaien en verder niets. Al een keer de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Cache geleegd en alle gegevens gewist.. Ook geen effect. En om nou een factory reset te gaan doen lijkt me een beetje over kill..

Iemand een idee.. oplossing?


Update: Heb van smartpass en wallet eerst de cache geleegd toen gegevens verwijderd en toen beide apps verwijderd. Telefoon herstart en alles weer opnieuw geinstalleerd. Alles werkt weer.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Nachtkruipert

Dat is goed om te horen! Ik heb je bericht ook als de oplossing gemarkeerd zodat anderen dit ook als mogelijke oplossing kunnen proberen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic