Peter1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone voicemail niet werkend te krijgen

Graag wil ik nu eindelijk een oplossing voor mijn voicemailprobleem. Ik heb dit probleem al maanden.

Ik heb een contract bij Hollandsnieuwe. Provider is Vodafone.

Ik bel 1233 . De telefoon gaat over en er wordt opgenomen met de boodschap “Welcome to Vodafone voicemail”….de telefoon gaat weer over….na enige tijd krijg ik de boodschap ”Sorry the number is not answering, You will now return to voicemail. De verbinding wordt verbroken.

Instellen en gebruiken van mijn voicemail is dus niet mogelijk.

Er zijn nu 2 tickets aangemaakt bij Hollandsnieuwe en ik heb 2x het contactformulier ingevuld.
Ticketnummer:899650 (Mail van Hollandsnieuwege had dat de Voicemail box is gereset). Ticketnummer:899459 (Mail van Hollandsnieuwege gehad dat de Voicemail box is gereset). Tijdens zit gesprek heb ik reeds duidelijk aangegeven dat de voicemail box al gereset is, maar ze resetten gewoon weer. Ze luisteren gewoon niet goed naar de klacht.

De Voicemailbox resetten is dus NIET de oplossing. Het zelfde probleem is diverse keren op internet beschreven. Andere klanten hebben dit zelfde issue dus ook gehad, maar de Hollandsnieuwehelpdesk medewerkers weten van niets. Nog nooit van gehoord....

Hollandsnieuwe heeft tijdens mijn laatste gesprek aangegeven dat er een probleem is met de Voicemail en dat dit probleem binnen een paar werkdagen verholpen zou zijn, maar dat is al weer een week geleden en het werkt nog steeds niet. Ook op het onlangs ingevulde contactformulier heb ik als reactie gehad dat Hollandsnieuwe binnenkort contact met mij opneemt, maar ik verneem niets meer.

Via de Hollandsnieuwe portal heb ik al diverse keren de Voicemail aan en uit gezet, dat helpt ook niet.

Wanner ik mijn 06 bel, gaat de telefoon een aantal keren over en dan hoor je Hello en daarna wordt de verbinding verbroken.

Het is voor mij bijzonder lastig dat de Voicemail niet werkt.
Ik weet niet meer hoe ik dit opgelost kan krijgen.

Heeft iemand een suggestie wat ik kan doen om dit opgelost te krijgen.
Via Hollandsnieuwe lijkt het niet te gaan lukken.

Ik hoor het graag
Peter





1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Peter1, ik begrijp dat dit een uiterst vervelende situatie is. Ik en de andere forumleden kunnen je hiermee helaas niet verder helpen. Je zal hiervoor contact moeten opnemen met je eigen provider Hollandsnieuwe. Wij hebben geen inzage in hun gegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic