arnaud

Stamgast
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Vodafone vluggertje en bestaande abonnement commitment vrij maken

Hallo,
Zaken die alleen via de klantenservice geregeld kunnen worden hier niet melden?? Mooi maar wat als de klantenservice ook de klant niet serieus neemt?

Het volgende, Ik had een Red super abo met smartphone optie, en toen ik de aanbieding zag op de Iphone 6, dacht ik... het is nu tijd om te gaan overstappen van Iphone 5 naar Iphone 6.
Na een eerste mislukte bestelling, heb ik van de chat medewerkster begrepen dat ik eigenlijk eerst mijn abo commitment vrij had moeten maken omdat ik nog niet in de verlengperiode was gekomen, maar dat het daarna wel mogelijk was door die smartphone optie om gebruik van deze aanbieding te kunnen maken. Dit was helemaal aan het begin van de aanbieding rond de 19 februari. Dit heb ik dus gedaan, meteen gebeld om commitment vrij te maken en bij mijn tweede poging om te bestellen is het me gelukt. Heb inmiddels een nieuwe abo met een nieuwe Iphone 6 gisteren ontvangen. Bij me ging het allemaal zoals verwacht.
Ik schrijf nu hier op de forum omdat het voor mijn vrouw iets anders loopt! We hebben toen op hetzelfde moment gevraagd om ook haar abonnement commitment vrij te maken, en sindsdien is het nog niet gedaan! Meerdere keer de klantenservice gebeld maar niemand doet wat aan! Wordt telkens gezegd dat een notitie wordt gemaakt om dit met spoed te doen, moet telkens 3 dagen wachten en na 3 dagen wordt weer gezegd dat het niet gebeurd is en moet 3 dagen wachten! We hebben zo het gevoel dat we niet serieus worden genomen, terwijl mijn vrouw al bijna 10 jaar een trouw klant is bij jullie.
Het wordt telkens gezegd dat de medewerksters niet naar de juiste afdeling kunnen doorverbinden die dit soort zaken/klachten regelt, maar er wordt ook niet intern gebeld of gewerkt om te vragen dit meteen op te lossen! Telkens moeten we 3 dagen wachten en ons geduld raaakt serieus op! De aanbieding op de Iphone 6 (4G vluggertje) loopt over een paar dagen af, en we zijn bang dat mijn vrouw straks niet meer van de aanbieding gebruik kan maken! Mijn vrouw wilt namelijk dezelfde prijs en voorwaarden hebben als ik, en ben bang dat het volgende week moelijk daarover wordt gedaan als we jullie aanwijzen op het feit dat het door jullie schuld komt dat het niet tijdig werd verlengt.
Een klachten formulier is reeds ingevuld, maar of jullie wat aan doen is nog de vraag! De medewerkster heeft aangegeven dat ze een notitie zou maken om dezelfde voorwaarden toe te passen als die van mij , mocht het na de 16de niet gelukt zijn, maar ik heb mijn twijfels daarover of het überhaupt zo makkelijk wordt opgelost! Het was al voor mij onmogelijk om een zelfde aanbieding te krijgen via de telefoon als via de chat (friends en familie aanbieding). Als er al verschillen zijn tussen de telefoon en de chat, dan geloof ik helemaal niet dat dit alsnog met een korting straks wordt aangeboden als de aanbieding is verlopen.
Sorry voor deze lange mail, maar er zijn nogal veel frustraties achter, na zo lang en zo vaak te hebben gebeld zonder enige passende oplossing. We waren tot nu toe blij met Vodafone, en hopen op een goede afloop maar kijk niet raar als de klanten soms beslissen om toch ergens anders te gaan kijken! Dit hopen we natuurlijk niet, maar dan probeer maar een beetje je trouwe klanten serieus te nemen aub!
Mochten jullie hier wel een oplossing voor ons hebben (ik heb het hier tegen de crew/moderator van Vodafone), misschien een ander intern nummer die dat wel per direct kan oplossen, of als jullie even zelfs langs de juiste afdeling kunnen lopen of bellen, dan graag!! Stevie had in het verleden zijn proactief gedrag laten zien en ik hoop dat hij of een collega nu wat aan kan doen, want ik weet het neit meer! Ik kan jullie zo de gegevens van het abonnement en telefoonnummer geven (wellicht in een privé mail). Hoop dat jullie wat aan kunnen doen! Ons geduld is echt helemaal op.
Alvast bedankt,

Arnaud


2 Reacties 2
lel86

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb nu dus het zelfde probleem.wil ook mijn abbo verlengen met smartphone optie.maar de bestellingen komen niet door.heb 5 verschillende mensen aan de lijn gehad en vandaag werd ik afgewimpeld met:er gaat u straks iemand bellen daar kunt u telefonisch verlengen,maar je raadt het al geen telefoontje gehad.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@arnaud

Zoals in de regels van dit board staat zijn individuele klachten hier inderdaad niet toegestaan. Moderators zijn hier om gesprekken tussen anderen in goede banen te leiden, maar wij kunnen hier geen individuele issues gaan oppakken en oplossen. Een bericht hoort alleen op het forum als ook andere forumgebruikers je bericht kunnen oplossen.

Wij zijn er ook op Twitter en Facebook, en dat is wel een klantenservicekanaal. Je hebt dus genoeg mogelijkheden om ons te bereiken. Ik gooi dit topic dus ook op slot aangezien we duidelijk hebben aangegeven dat individuele issues hier niet zijn toegestaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic