toestel laten vallen, gelukkig valt ie onder verzekering, denk je dan. gebeld met vodafone verzekering, er staat in de voorwaarden dat je binnen 7dagen moet aangeven bij mij de 8e dag dus je toestel kan niet gerepareerd worden. WTF!!! Ten eerste hier kan ik er kwaad over worden, vervolgens ga je een traject zogenaamd goede klantenservice van vodafone in, ik kreeg eerst en mail adress waar ik de klacht kan indienen, vodafone@klantenservice.nl, dit werkt helemaal niet, kreeg de mail gewoon terug, vervolgens naar een mail adress wezen zoeken, bestaat niet, je moet eerst account maken inloggen en vervolgens kun je een mail sturen, gebeld met klantenservice die kunnen je ook niet helpen, stuur maar een mail. Uit eindelijk ingelogd, probeer je t verhaal erin te zetten, past maar de helft van mijn mail, opzich niet heel groot, in het vakje waar je mail kunt typen, dus twee keer inloggen en twee keer een halve mail gestuurd. Ik heb hier een woord voor, tjongetjongejongejonge, hebben ze dit systeem uberhaupt wel eens getest, systeem bestaat uit veel te veel afdelingen, waardoor je van het ene naar andere wordt gestuurd. Slecht bereikbaar, laat staan de verzekering, dat kan toch niet, je kunt niet iemand vertelllen, je bent te laat met aangeven, je krijgt niks vergoed, wat nou als ik in het buitenland zit en telefoon kwijt bent, zo kun je wel lekker een verzekering afsluiten inderdaad. Dus Mr Vodafone, ik hoop dat je hier wat aan hebt, niet om je af te kraken, maar dit is mijn ervaring.