DonderKuukn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone verlengen

Het is bijna zover, bijna kan ik mijn abonnement verlengen en een nieuw toestel erbij nemen.
Echter viel me wel één ding op.

Verlengen bij Vodafone is in meerdere gevallen duurder dan een nieuwe klant worden bij de concurrent.

Niet alleen is het toestel goedkoper maar ook het maandbedrag. Kijk hier vooral naar de apple en samsung telefoons. En ik weet wel dat je ook voor service en onderhoud Etc betaald. Maar zelfs dat vergoed naar mijn mening niet het verschil in de bedragen.

Het is naar mijn mening een beetje gek dat een 'trouwe' klant die wilt verlengen duur betaald.

Kan iemand misschien hier iets op toelichten?
9 Reacties 9
Teun1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Donder,

Bekijk ook even mijn vorige post over een trouwe klant die niet geholpen word vanwege 'contractuele verplichtingen'.

Uiteraard weet ik dat een contract een contract is, Vodafone schijnt echter niet te beseffen dat je klanten zo na de contractsduur kwijt bent.

Ik hoop dat je een duidelijk antwoord ontvangt op je post. Over welke concurrent heb je het overigens, misschien kan ik je helpen met je vraag.

Met vriendelijke groet,
Teun.
DonderKuukn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het hangt af naar welk contract of telefoon je kijkt wie er goedkoper is. Vodafone is het echter niet. En dat is dan bij de vergelijking Vodafone verlengen tegenover concurrent nieuw.
Absurd gewoon.

Ben benieuwd wat Vodafone daarop te zeggen heeft, want switchen wil ik eigenlijk niet. Maar ik bespaar een hoop geld bij concurrent.
Teun1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij een concurrent zoals Belsimpel of Studentmobiel bespaar je inderdaad al snel veel geld.

Deze aanbieders hebben echter geen winkels, oftewel servicepunten. Vaak ook geen vervangend toestel en dat soort zaken.

Leuke prijzen dus maar zodra er iets niet meer werkt of je hebt een probleem dan word het ook niet zonder slag of stoot voor je opgelost.
DonderKuukn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Phone house (deze heeft wel winkels) kun je o.a. een goed overzicht zien van alle abonnementen. Kijk je bij de aanbieders zelf (ook allemaal winkels) zie je ook t verschil met Vodafone.
Tele2, telfort, t mobile, zelfs kpn soms.

Vodafone heeft goede service en wil ook niet weg, maar bij andere aanbieders heb je ook normale service. En dan wat is de kans dat je deze nodig hebt. In al mijn jaren nog nooit een vervangend toestel nodig gehad. Nooit problemen met connectivitreit.

Het is een kwestie van prijs aanbod en wat heb je nodig.
thimothy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook in ben tot dezelfde conclusie gekomen.
Ik heb op dit moment een voorstel gedaan aan vodafone en hoop dat ze daar op in gaan want ook ik ben altijd een tevreden klant geweest en zou dat graag blijven.
Als blijkt dat vodafone toch niet zoveel waarde hecht aan bestaande klanten stap ook ik over naar een andere provider welke is nog de vraag maar tmobile kpn en tele2 zijn allemaal goekoper ondanks vodafone zn verlengers voordeel.
thimothy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag kreeg ik een mailtje dat ik de klantenservice kon bellen en me dan moest laten doorverbinden naar de loyalty afdeling.
Dit na veel gezeur en een eerder kontakt waarin ik een duur voorstel aangeboden kreeg.Ik vind dit geen manier van met je klanten om gaan en heb besloten niet meer verder te gaan met deze vodafone.Ik zal dan ook niet de loyalty afdeling gaan bellen.Ik ga opzoek naar een andere provider. KPN of Tmobile gaat het worden.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Jammer om dat te horen . Je bent natuurlijk altijd welkom, succes bij je nieuwe provider.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic