Jaimz29

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone updates icoon

Hoi Allemaal,

Ik heb niet zo lang geleden een Samsung S6 edge gekocht.
links bovenin het scherm blijft een icoontje zichtbaar van vodafone. zodra je het scherm naar beneden swiped zie je het volgende staan: Vodafone Updates Tik hier om te starten.
Maar als ik hier op wil drukken gebeurt er niets en het icoontje blijft gewoon staan.

Hoe krijg ik dit weg?

alvast bedankt.
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou hem ook kunnen starten via je apps. Mocht je hem niet gebruiken dan kun je ervoor kiezen om hem stop te zetten of te verwijderen.
Pinkeltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij is niet te vinden bij de apps helaas
Anonymous
Niet van toepassing
Om een app uit te zetten of te verwijderen op je Galaxy S6 (Edge/Plus), zoek je in de Instellingen de optie Applicaties op. Kies vervolgens Applicatiebeheer. Hier kun je alle apps terug vinden op het toestel en door erop te klikken krijg je de optie uitschakelen of verwijderen.
Jaimz29
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had nu 2x achter elkaar me mobiel opnieuw opgestart en nu opende de vodafone app om te updaten. Ik ben er nu vanaf ☺
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig
Goed om te lezen!!
rowiett

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste
Ik heb dit probleem ook alleen wordt het met bovenstaande tips niet opgelost. Het is al sinds de aanschaf van mijn sansung s6.
Weet iemand nog een andere oplossing?

Groetjes rowie
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi rowiett , ik zie dat er nog niemand op je vraag reageerde. Kun je de app wel vinden bij Applicatiebeheer? Lukt het niet om deze uit te schakelen, zodat je de melding niet meer krijgt?
rowiett

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee lukt niet.ik krijg de app nergens gevonden buiten het icoontje. Dankjewel voor het reageren.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
de app is een rood vierkantje met een witte letter 'i' in een spraakwolkje. De app heet 'updates'. Kun je nog eens kijken of je hem vindt? Zo niet, geef dan even aan waar je precies zoekt, dan kunnen we je daarmee helpen 🙂
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Er is niet meer op dit topic gereageerd. Tenzij er tussentijds nog een reactie komt sluiten we dit over twee dagen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic