nella

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone toestel kapot en al 5 weken weg

Ruim een jaar geleden op aanraden een mobiel toestel merk Vodafone gekocht. Na ruim een jaar gaat het stuk en wordt het ter reparatie aangeboden. Geen leentoestel , omdat het abonnement Tmobile is, (hoewel als hartpatiënte wel dringend nodig is een leentoestel te krijgen, maar helaas) en na 3 weken is het dan eindelijk gerepareerd.
Voor 1 dag wel te verstaan, want dan doet het toestel weer precies hetzelfde. Nu na 10 dagen nog steeds geen toestel terug en naar buiten gaan is geen optie, omdat men natuurlijk de hulpdiensten moet kunnen bellen als de nood aan de man is. Het abonnement kan ook al 5 weken niet worden gebruikt en betaal je voor niets natuurlijk, omdat er geen toestel is om te gebruiken. Blijkbaar kan niemand een antwoord geven waarom het zolang moet duren en het niet fatsoenlijk gemaakt kan worden. Ik ben gewoon erg teleurgesteld in Vodafone en het eigen merk toestel, omdat men geen reparatie moet krijgen aan het toestel, want je bent het zomaar minimaal 5 weken kwijt en het is niet eens fatsoenlijk gerepareerd. Er is geen 2e toestel, omdat dat gewoon te kostbaar is.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoe heb je het toestel laten repareren? Via T-Mobile of direct via Vodafone? (Aangezien er een T-Mobile simkaart inzit).
nella
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De telefoon is weggebracht bij een Vodafonewinkel in DenBosch Hinthammerstraat
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je dan kunt doen is het volgende:
- bellen met de klantenservice hierover, zij kunnen in het systeem bekijken of er al meer bekend is of contact opnemen met dynafix. Tevens de winkel kan ook contact opnemen met dynamica.
-zelf bellen met dynafix. 0900-3962349 (€ 0,45 per minuut).
Zorg ervoor dat je in beide gevallen het reparatienummer /Irma voda nummer bij de hand hebt.
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je met de klantenservicin contact kan komen. Helaas vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen ivm privacy gevoelige gegevens.


nella
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is via klantendienst vanochtend ook een klacht ingediend en we hopen dat ze ons snel zullen contacteren deze week dan. Zeer teleurgesteld over de service van Vodafone, want een toestel is snel aangeschaft, maar de service laat erg te wensen over en het is gewoon onacceptabel dat men een toestel 5 weken kwijt is als hartpatiënte zijnde.

U bedankt voor de moeite.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop voor je dat het toestel zo snel mogelijk is gemaakt en terug komt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic