Michiel75

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone smart

Afgelopen weekend zag ik een twee jarig Vodafone smart abonnement op jullie Website, met 5gb data de M of L

nu heb ik daar even over nagedacht en wilde nu bestellen. Is het abbonnement niet meer te vinden op jullie Website hoe kan ik nu bestellen?
5 Reacties 5
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hallo Michiel75,
Dat kan kloppen, afgelopen maandag 10 juli hebben er een aantal wijzigingen plaats gevonden binnen ons abonnementen aanbod. Je vind hier in deze link een overzicht van alle abonnementen die we op dit moment aanbieden: https://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen/simonly.shtml?duration=2
Wellicht dat er hier ook iets tussen zit wat jou aanspreekt! 😉
Michiel75
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas niet dan ga ik even bij andere providers kijken erg jammer
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer om te lezen@Michel75. Vind je geen passend aanbod bij onze nieuwe abonnementen?
Fietje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem.

Ik wilde graag naar Vodafone overstappen vanwege de 5 euro korting per maand als Ziggo abonnee. Dat overstappen kan ik sinds gisteren. En helaas is ook het abonnement wat ik wil er niet meer. Waar ik met 5 euro korting eerst nog 15 euro per maand kon betalen, is het goedkoopste abonnement met 5 euro korting nu 21 euro per maand.....Waarom geldt de extra 5 euro korting niet op de Start abonnementen en alleen op de Red abonnementen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic