Kavang2

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone slikt steeds een gieg in

Op aanraden van n chat hier op de site heb ik my datamanager gedownload en die bevestigt mijn vermoeden dat ik redelijk gelijk oploop met het verbruik in de Vodafone app, maar na de 80% melding is t ook meteen gedaan met 4G terwijl mijn data manager nog n gieg over heeft. Heeft iemand gelijksoortige ervaringen met het red 3 super A abo met 6 Gb
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes
De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft in de lopende rekening: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details

Bij een andere rekening In my Vodafone kunt u terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op de desbetreffende rekening- dan details van de rekening - klik op toon details - klik op specifiacties
Vanuit hier kan u precies zien welke data sessie u heeft gehad en hoeveel data het heeft gekost.
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen. Tevens kunnen zij ook zien waarom het na het sms'je niet meer werkt, of eventueel hiervoor een onderzoek plaatsen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes
De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft in de lopende rekening: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details

Bij een andere rekening In my Vodafone kunt u terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op de desbetreffende rekening- dan details van de rekening - klik op toon details - klik op specifiacties
Vanuit hier kan u precies zien welke data sessie u heeft gehad en hoeveel data het heeft gekost.
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen. Tevens kunnen zij ook zien waarom het na het sms'je niet meer werkt, of eventueel hiervoor een onderzoek plaatsen.

Bekijk in context

Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien er al een heel erg uitgebreid topic op het forum staat (en ook nog een speciale toewijding op de website) zal ik dit extra topic sluiten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.

Uitgelicht topic