davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone slecht bereik en vaak bellen

Beste Vodafone,

Vorig jaar de hele stomme fout gemaakt om er een jaartje tussen uit te stappen van KPN naar VODAFONE.
Eigenlijk nooit echt lekkere verbinding/bereik gehad.
Thuis heb ik enkel bereik als ik stil sta of zit op 1 bepaalde plek.
Verder heb ik 50% van de tijd of GPRS of een E of welke letter van het alfabet dan ook, maar geen 3G...
Ik woon in centrum Bussum naast Hilversum de mediastad van NL. Geen buitengebieden of iets. Randstad.
Jullie hebben geen/slechte dekking in:

Bussum
Zeewolde
Emst
Epe
Hierden/Nunspeet
Hooglanderveen
Eemnes/Wakkerendijk E.O.

Laatst genoemde Eemnes/Wakkerendijk E.O. kom ik elke dag 6 dagen in de week vaste route.
Hier valt hier altijd het bereik weg/robot geluiden/niks meer horen etc etc..
Maar WAAROM geven jullie dan aan op je dekkingskaart dat het hier allemaal top is? Dat is toch gewoon liegen?

Allemaal prima dat jullie daar slecht kunnen dekken maar geef dit dan aan op jullie dekkingskaart.
Hier staat alles heel mooi gekleurd van top dekking en helemaal oke. Maar dit is niet waar, jullie liegen de klant voor.
Had ik geweten dat ik thuis geen bereik heb had ik nooit overgestapt. Maar dekkingskaart is tot op vandaag gewoon oke in mijn straat en bovengenoemde plaatsen, wat dus gewoon niet zo is.

Ik heb hier meerdere malen over gebeld. En ja ik ken de verhalen van wissel je sim kaart eens om en in een andere telefoon etc etc.
Maar dit is niet zo, afgelopen jaar wissel ik telkens op donderdag van sim met mijn vriendin.
Op deze dagen moet ik werken in enkele van bovengenoemde plaatsen en heb ik navigatie nodig, wat met jullie dekking niet lukt.

Ik zou het netjes vinden als jullie dit gewoon even veranderen op je dekkingskaart, eerlijkheid naar de klant.
Voor mij heeft het geen zin meer. Ik heb inmiddels al een IPHONE 6 besteld bij KPN.

Daar komen we op mijn volgende punt.
Ik wordt de afgelopen 4 weken elke dag soms tot 2 maal toe gebeld door jullie verkooplijn.
+ 31 23 752 16 95
Er is nu tot 2 maal toe aangegeven dat ik NIET wil verlengen.
Jullie blijven bellen, begint echt zieke vormen aan te nemen. Ik neem nu geeneens meer op.
Kunnen jullie mij alsjeblieft met rust laten?

laatstelijk gebelde tijdstippen:

17-09 10:01
17-09 14:14
18-09 17:54
20-09 14:57
22-09 12:23
24-09 16:59
25-09 17:34
26-09 16:26

Concreet:
Waarom is de dekkingskaart niet naar eerlijkheid van wat je kan bieden?
En AUB STOPPEN met bellen vanaf dat 023 nummer. Ik hoef GEEN nieuwe abbo. Nu niet, en in de toekomst zeer zeker ook niet.

Bedankt alvast.

MVG

Steven

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @hacas101,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag meer informatie wil over onze dekking. De dekkingskaart geeft bijna altijd een goede indicatie. Onderaan de dekkingskaart staat echter deze tekst, wellicht dat je het hebt gemist. Voor de volledigheid kopieer ik het even: "De dekkingsinformatie over het dekkingsgebied van Vodafone is indicatief. Afhankelijk van het gebruikte mobiele toestel, type gebouw en de plaats waar u zich bevindt kan de dekkingskwaliteit verschillen. Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vodafone Libertel B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor mogelijke fouten in deze weergave".

Probeer eerst de stappen zoals beschreven in dit topic. Mocht het niet helpen, vermeld dan de uitkomsten van de tests en meer informatie zoals de postcodes van alle locaties. Dan kan er beter worden nagekeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Probeer vooral ook jouw simkaart in een andere telefoon, het kan namelijk ook een probleem met de telefoon zijn.

Via het Forum kunnen we geen individuele klachten afhandelen of zaken wijzigen, we hebben namelijk geen inzage in je gegevens. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic