Hoi
@hacas101,
Welkom op het Vodafone Forum!
Ik kan me voorstellen dat je graag meer informatie wil over onze dekking. De dekkingskaart geeft bijna altijd een goede indicatie. Onderaan de dekkingskaart staat echter deze tekst, wellicht dat je het hebt gemist. Voor de volledigheid kopieer ik het even: "De dekkingsinformatie over het dekkingsgebied van Vodafone is indicatief. Afhankelijk van het gebruikte mobiele toestel, type gebouw en de plaats waar u zich bevindt kan de dekkingskwaliteit verschillen. Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vodafone Libertel B.V. aanvaardt geen aansprakelijkheid voor mogelijke fouten in deze weergave".
Probeer eerst de stappen zoals beschreven in
dit topic. Mocht het niet helpen, vermeld dan de uitkomsten van de tests en meer informatie zoals de postcodes van alle locaties. Dan kan er beter worden nagekeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Probeer vooral ook jouw simkaart in een andere telefoon, het kan namelijk ook een probleem met de telefoon zijn.
Via het Forum kunnen we geen individuele klachten afhandelen of zaken wijzigen, we hebben namelijk geen inzage in je gegevens. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze
klantenservice.