DelenJava

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone service (beter: geen service)

Ik wil de community vragen hoe zij van Vodafone voor elkaar krijgen dat Vodafone op klachten reageeert.

Sinds meer dan drie weken kan ik niet op MyVodafone. Ik kan niet mijn telefoongegevens zien, niet mijn SignaalPlus beheren, geen rekeningen zien. Niets.

Ondanks 10 uur chatten en meer dan 10 klachten reageert Vodafone gewoon niet. Ze laten me gewoon stikken.

Hebben andere leden van het forum ook zulke ervaringen en is er wat aan te doen?
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
DelenJava , ondanks dat je je vraag richt op de community is en blijft dit een vraag waarbij de community je niet verder kan helpen. Ik sluit het topic daarom. Lees a.j.b. de "regels. Met name dit stukje: "Belangrijk: Voordat je een topic opent is het goed om je te bedenken of de vraag die je stelt door andere gebruikers van het forum beantwoord kan worden. Als het een vraag betreft die alleen beantwoord kan worden door de Vodafone klantenservice, open dan geen topic, maar neem dan contact op met de klantenservice. Een vuistregel die je kunt gebruiken is dat wanneer je PERSOONLIJKE informatie zal moeten delen om een vraag te laten beantwoorden, het geen geschikt onderwerp is voor op het forum. Neem in dat geval op met onze klantenservice."
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic