ibay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone's trage internetverbindingen: ik betaal voor niets!

Ik dien bij deze een klacht in over de belabberde mobiele data-verbinding die ik al meer dan anderhalf jaar ervaar. Ondanks herhaalde oproepen naar jullie klantenservice en de netwerken afdeling, is het probleem nog steeds niet opgelost.

 

Het gaat hierbij om mobiele data. Als klant ben ik afhankelijk van een goede internetverbinding om mijn dagelijkse taken uit te voeren, zoals het checken van mijn e-mails, social media en het streamen van video’s. Maar in plaats daarvan ervaar ik constant trage verbindingen en storingen.

 

Het is frustrerend dat ik als klant van Vodafone zo behandeld word. Ik betaal al meer dan anderhalf jaar lang voor iets wat niet naar behoren werkt en wat krijg ik in ruil? Een klantenservice die me keer op keer afwimpelt en een netwerken afdeling die beweert dat ze alles hebben geprobeerd, terwijl het probleem duidelijk nog steeds niet is opgelost.

 

Als klant voel ik me niet gerespecteerd door Vodafone. Jullie lijken geen enkele waarde te hechten aan mijn tijd en geld. Het is schandalig dat Vodafone blijft geld afschrijven terwijl ze geen fatsoenlijke service kunnen leveren. Het lijkt erop dat hun enige prioriteit is om geld te verdienen, zelfs als ze weten dat hun diensten niet werken zoals ze zouden moeten. Dit is volledig onacceptabel en ik eis dat ze stoppen met het in rekening brengen van mijn geld voor een dienst die niet naar behoren werkt en in plaats daarvan actie ondernemen om mijn probleem op te lossen.

 

Ik eis dat Vodafone onmiddellijk actie onderneemt om dit probleem op te lossen en mij de compensatie geeft waar ik recht op heb. Ik verwacht dat de helft van mijn abonnementskosten voor 1 jaar wordt vergoed. Als dit niet gebeurt, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen en anderen te waarschuwen voor de belabberde dienstverlening van Vodafone.

 

Ik wil ook benadrukken dat ik per maand €26 betaal voor deze dienst, wat ik al een behoorlijk bedrag vind. Het is onaanvaardbaar dat ik zo'n hoog bedrag betaal voor een dienst die niet goed functioneert en waarvoor ik niet de juiste ondersteuning krijg van Vodafone. Ik verwacht dat ik waar krijg voor mijn geld en ik heb het gevoel dat dit niet het geval is.

 

Ik hoop dat jullie deze klacht serieus nemen en een bevredigende oplossing vinden voor mijn probleem. Als klant van Vodafone verwacht ik niets minder dan uitstekende dienstverlening.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ibay 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk altijd vervelend als je problemen ondervindt en geen gebruik kan maken van je abonnement, wat je wel mag verwachten. De community is hier eigenlijk niet voor gemaakt want dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen elkaar niet helpen. De moderatoren, hier online, kunnen hier ook niets aan doen, en al helemaal niet zeggen dat je korting krijgt, of iets anders. 

Je moet hiervoor echt een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. Mocht daar dan niets uit komen dan kan je nog contact opnemen  met de Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie. Tip van mijzelf, zet in het formulier ook een redelijk termijn van oplossing vanuit Vodafone (let op, reactie van Vodafone is 5 tot 10 werkdagen). Ga niet zomaar het afschrijven stop zetten en het geld terug storten. Daarmee maak je alleen nog meer problemen, weet ik uit ervaring hier op de community. Daarom ook, als het niet lukt, neem dan contact op met de de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ibay 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk altijd vervelend als je problemen ondervindt en geen gebruik kan maken van je abonnement, wat je wel mag verwachten. De community is hier eigenlijk niet voor gemaakt want dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen elkaar niet helpen. De moderatoren, hier online, kunnen hier ook niets aan doen, en al helemaal niet zeggen dat je korting krijgt, of iets anders. 

Je moet hiervoor echt een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. Mocht daar dan niets uit komen dan kan je nog contact opnemen  met de Geschillencommissie Telecommunicatie of de Europese Commissie. Tip van mijzelf, zet in het formulier ook een redelijk termijn van oplossing vanuit Vodafone (let op, reactie van Vodafone is 5 tot 10 werkdagen). Ga niet zomaar het afschrijven stop zetten en het geld terug storten. Daarmee maak je alleen nog meer problemen, weet ik uit ervaring hier op de community. Daarom ook, als het niet lukt, neem dan contact op met de de Geschillencommissie Telecommunicatie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic