Potvis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone red business bellen naar buitenland is beperkt

Ik ben in het bezit van een Vodafone red business super C abonnement.
Dit, omdat ik heel veel in het buitenland zit, en ik hiermee onbeperkt kan bellen in het buitenland

Nu zit ik voor mijn werk de komende 4 maanden in Nederland, en zal in deze tijd regelmatig naar buitelandse nummers moeten bellen

Maar nu het vreemde....
Als ik in het buitenland ben, kan ik onbeperkt naar buitenlandse nummers bellen
Als ik vanuit Nederland naar buitenlandse nummers bel , ben ik beperkt tot maximaal 150 belminuten
hierna ga ik de hoofdprijs betalen

Beste VF
Kunt u mij uitleggen waarom ik in het buitenland ONBEPERKT kan bellen en hier vastzit aan die 150 minuten
En kan daar iets aan veranderd of aangepast worden?

Ik hoor het graag

Ed
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Ed, het zit hem vooral in de overeenkomsten met andere providers en het feit dat je niet op het buitenlandse netwerk zit. Daarnaast heeft een extra uitbreiding van de opties weer zijn weerslag op de vaste abonnementsprijs. De vraag is ook hoeveel mensen er gebruik van maken toch? Op dit moment kan het niet aangepast worden in ieder geval. Uiteraard is het wel iets wat voor meerdere klanten nuttig kan zijn, dus het is iets dat ongetwijfeld in overweging genomen zal worden genomen bij een toekomstige aanpassing (verbetering?) van de abonnementen.
LilianCD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik voel met Ed mee. Ik zit nl. met hetzelfde probleem. Ik bel veelvuldig met buitenlandse nummers en niet alleen als ik in het buitenland zit maar veelal ook hier in Nederland. Om echt de voordelen van de red business super abonnement te hebben, zou het beter zijn als ik net over de grens in Belgie of Duitsland zou verhuizen en van daaruit mijn telefoongesprekken zou voeren. Nu heb ik er alleen profijt van als ik in een van de voordeellanden reis, maar ben ik weer terug in Nederland dan betaal je inderdaad de hoofdprijs na de 150 bundelminuten (en die zijn in no time opgesoupeerd). Ik kijk ernaar uit dat Vodafone een abonnementsmogelijk toevoeg aan zijn huidige abonnementen. Een abonnement dat ook voor bellen vanuit Nederland naar buitenlandse nummers aantrekkelijk maakt voor de "kleine" ondernemer, die het in het huidige eonomische klimaat toch al moeite heeft om zijn kosten te dekken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic