BvdR8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone producten staan niet in de App

Als ik inlog op de Vodafone& ZIggo app dan zie ik wel de producten van Ziggo maar niet van Vodafone. Daardoor kan er geen esim aangevraagd worden. Kan dit te maken hebben dat beide accounts hetzelfde e-mail adres hebben?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3604Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @BvdR8, welkom hier!

Mijn bericht komt waarschijnlijk als mosterd na de maaltijd. Ik zie dat je gisteren een My Vodafone account hebt aangemaakt voor het mobiele nummer in je profiel. Via dit account kan je een eSIM aanvragen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3604Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @BvdR8, welkom hier!

Mijn bericht komt waarschijnlijk als mosterd na de maaltijd. Ik zie dat je gisteren een My Vodafone account hebt aangemaakt voor het mobiele nummer in je profiel. Via dit account kan je een eSIM aanvragen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic