Ambrosia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone prepaid in Turkije: hoe zit het met internetbundel?

Hoi,

 

Ik heb een vodafone prepaid simkaart aangeschaft zodat ik in Turkije kan internetten, maar bij een prepaid abonnement lijkt Turkije niet op het lijstje te staan en bij een sim only abonnement wel! Klopt dit? Kan ik nog internetbundel afsluiten voor in Turkije?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ambrosia 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit je vraag begrijp ik dat je nog zoekende bent of prepaid gebruik in Turkije mogelijk is en of je dan een bundel kan aanschaffen. Ik zal je van wat meer informatie voorzien omdat het je niet duidelijk is. 

Het klopt dat je met je prepaid in Turkije bereikbaar bent. Maar let op, je kan daar geen internetbundel afsluiten omdat deze alleen voor binnen Nederland en de EU is en Turkije valt niet onder de EU. Je bent er dus wel bereikbaar en je kan zeker ook wel internetten, maar dan zijn daar hoge kosten aan verbonden! 

Turkije valt onder zone 2 en dan kunnen de kosten erg oplopen. Tarieven voor Vodafone Prepaid kan je op deze lijst vinden. En kijk dan vooral naar Zone 2 tarieven. Meer informatie over prepaid kan je hier vinden. 

Heb je iets meer informatie en duidelijkheid over prepaid in Turkije. Veel plezier! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ambrosia 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit je vraag begrijp ik dat je nog zoekende bent of prepaid gebruik in Turkije mogelijk is en of je dan een bundel kan aanschaffen. Ik zal je van wat meer informatie voorzien omdat het je niet duidelijk is. 

Het klopt dat je met je prepaid in Turkije bereikbaar bent. Maar let op, je kan daar geen internetbundel afsluiten omdat deze alleen voor binnen Nederland en de EU is en Turkije valt niet onder de EU. Je bent er dus wel bereikbaar en je kan zeker ook wel internetten, maar dan zijn daar hoge kosten aan verbonden! 

Turkije valt onder zone 2 en dan kunnen de kosten erg oplopen. Tarieven voor Vodafone Prepaid kan je op deze lijst vinden. En kijk dan vooral naar Zone 2 tarieven. Meer informatie over prepaid kan je hier vinden. 

Heb je iets meer informatie en duidelijkheid over prepaid in Turkije. Veel plezier! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic