Ik zou iedereen willen waarschuwen om NIET met Vodafone in zee te gaan.
Klantenservice heb je helaas niets aan. Klachten worden niet beantwoord door de afdeling klachten. Ik heb nu al drie klachten lopen, de oudste is 4 maanden, maar antwoord krijgen dat kan niet bij Vodafone.
Vodafone heeft een blokkade toegepast terwijl er geen achterstand was. Ik heb Vodafone een week te tijd gegeven om dit te herstellen maar na meer dan een maand krijg ik als antwoord dat men het bedrag wat volgens Vodafone nog openstond, leugen, ging crediteren maar over het feit dat Vodafone contractbreuk heeft gepleegd heeft men maling aan. Ik heb mijn contract ontbonden want dit is gewoon een oplichtersbende, sorry voor de mensen die misschien wel goed werk leveren, je moet betalen voor iets dat niet geleved is en ik ben er gewoon klaar mee. Maar helaas reageert Vodafone hier niet op. Als je de klantenservice blet kunnen ze niets doen, waarvoor zijn ze er dan?. Het enigste antwoord dat je ontvangt binnen 5 werkdagen krijg je antwoord. Ze werken bij Vodafone waarschijnlijk maar 1 dag per half jaar want het duurt nu al maar dan 4 maanden voor ik antwoord krijg.