Cor19

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Vodafone pleegt contractbreuk

Ik zou iedereen willen waarschuwen om NIET met Vodafone in zee te gaan.

 

Klantenservice heb je helaas niets aan. Klachten worden niet beantwoord door de afdeling klachten. Ik heb nu al drie klachten lopen, de oudste is 4 maanden, maar antwoord krijgen dat kan niet bij Vodafone. 

Vodafone heeft een blokkade toegepast terwijl er geen achterstand was. Ik heb Vodafone een week te tijd gegeven om dit te herstellen maar na meer dan een maand krijg ik als antwoord dat men het bedrag wat volgens Vodafone nog openstond, leugen, ging crediteren maar over het feit dat Vodafone contractbreuk heeft gepleegd heeft men maling aan. Ik heb mijn contract ontbonden want dit is gewoon een oplichtersbende, sorry voor de mensen die misschien wel goed werk leveren, je moet betalen voor iets dat niet geleved is en ik ben er gewoon klaar mee. Maar helaas reageert Vodafone hier niet op. Als je de klantenservice blet kunnen ze niets doen, waarvoor zijn ze er dan?. Het enigste antwoord dat je ontvangt binnen 5 werkdagen krijg je antwoord. Ze werken bij Vodafone waarschijnlijk maar 1 dag per half jaar want het duurt nu al maar dan 4 maanden voor ik antwoord krijg.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cor19 
Heel vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone. Gelukkig gaat er wel heel veel goed en waarschijnlijk bij jou als de wet van murphy. Daar moet natuurlijk wel even goed naar gekeken worden en goed dat je het hier laat weten. 

Of je nu gelijk alle klanten wil beschermen om niet naar Vodafone over te stappen, lijkt me niet echt aardig. Maar goed, ik begrijp je wel als je zelf als een lange tijd bezig bent. 

Er zijn Vodafone Community medewerkers die je vraag zullen oppakken en kijken of ze je kunnen helpen. Op dit moment kan ik alleen maar zeggen om even geduld te hebben en als deze medewerkers het ziet dan helpen ze zeker! 

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cor19 
Heel vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone. Gelukkig gaat er wel heel veel goed en waarschijnlijk bij jou als de wet van murphy. Daar moet natuurlijk wel even goed naar gekeken worden en goed dat je het hier laat weten. 

Of je nu gelijk alle klanten wil beschermen om niet naar Vodafone over te stappen, lijkt me niet echt aardig. Maar goed, ik begrijp je wel als je zelf als een lange tijd bezig bent. 

Er zijn Vodafone Community medewerkers die je vraag zullen oppakken en kijken of ze je kunnen helpen. Op dit moment kan ik alleen maar zeggen om even geduld te hebben en als deze medewerkers het ziet dan helpen ze zeker! 

Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Cor19 

 

Jeetje, ik schrik nogal van jou reactie hier op de community. Uit je bericht begrijp ik dat er een aantal klachten open staan maar dat hier niks mee gedaan is/wordt.Afhankelijk van waar de klacht over gaat, zal het bij een bepaalde afdeling terecht komen. Mocht je willen dat ik de status van de klacht/klachten controleer voor je, dan hoor ik het graag.
Kun je mij dan de volgende gegevens sturen via een privébericht: naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en de incidentnummers.
Uit je bericht kan ik helaas niet halen wat er precies aan de hand is. Zou je dit verder willen toelichten in het privébericht? Dan kijk ik vanuit hier wat er bij ons gebeurd is. 

Groet,

Steven

Cor19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Steven,

 

Ik heb vorig jaar al contact met je gehad over de fouten van je collega's. Helaas kan jij hier niets aan veranderen. Daarom schreef ik ook dat er goede mensen werken bij Vodafone maar helaas niet op de afdeling klachten. Zoals gezegd die werken maar 5 dagen per jaar.

Het bericht moest ik plaatsen want het is gewoon te gek hoe consumenten behandeld worden door Vodafone. Ooit komt er een oplossing waarschijnlijk via de rechter en dan zal Vodafone ongelijk krijgen en het Vodafone veel geld gaan kosten.

De mensen van de afdeling klantenservice kunnen helaas niet doen omdat zij alleen maar kunnen kijken of de klachten nog openstaan.

Maar bedankt voor je bericht en jij en  je collega's van de afdeling klantenservice een goed 2020 toegewenst.

Groet,

Cor

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb inderdaad eerder met je gesproken @Cor19. Excuus, dat ik het er niet uit kon halen. In dit geval als ik al aan heb gegeven dat ik hier verder niks mee kan doen, dan houdt het helaas op vanuit mijn kant. Het heeft dan ook geen zin om het opnieuw op te pakken. Voor jou natuurlijk ook een goed 2020!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic