Ik heb op dit moment een vervelend probleem met Vodafone, waarvan ik vind dat Vodafone niet zo mag handelen in mijn ogen.
Ik had een BSW200 abo van April 2011 naar volle tevredenheid. Ik zag bij het surfen op de site van Vodafone dat er een mogelijkheid bestaat om je 1GB data ook in het buitenland te gebruiken voor €5 p/m extra tot contracteinde, de zogenaamde Internet op Reis Passport Maandbundel. Hiervoor moet je wel BSW275 hebben.
Ik heb dus, omdat ik interesse had voor die blox, vorige week mijn abo verhoogd naar BSW 275 en tegen de dame van de helpdesk gezegd dat ik dus ook die bloxwil. Dat was allemaal geen probleem en zou geregeld worden.
Nu is mijn abo verhoogd, maar kan ik de blox niet meer afsluiten. Zojuist heb ik dus contact gezocht met de helpdesk dat ik die blox graag zou willen laten activeren. Men vertelt mij echter doodleuk dat dat niet meer kan en dat ik 'pech heb gehad'.
Ik heb dus mijn abo verhoogd voor deze blox en kan nu de bundel niet meer aansluiten. Mijn abo kan uit coulance natuurlijk ook niet meer worden verlaagd, waardoor ik nu dus in de maand hogere lasten hebt voor iets wat ik niet gebruik (de extra belminuten/smsjes maakt mij niet uit, omdat ik het deed voor die blox...).
De Blox staat echter tot op de dag van vandaag nog op de site van Vodafone, waardoor de indruk wordt gewekt dat deze nog steeds af te sluiten is wat in mijn geval dus heel erg vervelend uit heeft gepakt.
Wat zijn mijn rechten, en wat kan ik doen om deze Blox alsnog te krijgen? Hij staat nog op de site, en ik voldoe aan de voorwaarden (BSW 275 + abo voor augustus 2011). Ik hoop dat iemand van Vodafone mij hiermee kan helpen.