Jassy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone past zonder mededelen de regels aan mbt Blox bij oude abo's ?!

Ik heb op dit moment een vervelend probleem met Vodafone, waarvan ik vind dat Vodafone niet zo mag handelen in mijn ogen.
 
Ik had een BSW200 abo van April 2011 naar volle tevredenheid. Ik zag bij het surfen op de site van Vodafone dat er een mogelijkheid bestaat om je 1GB data ook in het buitenland te gebruiken voor €5 p/m extra tot contracteinde, de zogenaamde Internet op Reis Passport Maandbundel. Hiervoor moet je wel BSW275 hebben.
 
Ik heb dus, omdat ik interesse had voor die blox, vorige week mijn abo verhoogd naar BSW 275 en tegen de dame van de helpdesk gezegd dat ik dus ook die bloxwil. Dat was allemaal geen probleem en zou geregeld worden.
 
Nu is mijn abo verhoogd, maar kan ik de blox niet meer afsluiten. Zojuist heb ik dus contact gezocht met de helpdesk dat ik die blox graag zou willen laten activeren. Men vertelt mij echter doodleuk dat dat niet meer kan en dat ik 'pech heb gehad'.
 
Ik heb dus mijn abo verhoogd voor deze blox en kan nu de bundel niet meer aansluiten. Mijn abo kan uit coulance natuurlijk ook niet meer worden verlaagd, waardoor ik nu dus in de maand hogere lasten hebt voor iets wat ik niet gebruik (de extra belminuten/smsjes maakt mij niet uit, omdat ik het deed voor die blox...).
 
De Blox staat echter tot op de dag van vandaag nog op de site van Vodafone, waardoor de indruk wordt gewekt dat deze nog steeds af te sluiten is wat in mijn geval dus heel erg vervelend uit heeft gepakt.
 
Wat zijn mijn rechten, en wat kan ik doen om deze Blox alsnog te krijgen? Hij staat nog op de site, en ik voldoe aan de voorwaarden (BSW 275 + abo voor augustus 2011). Ik hoop dat iemand van Vodafone mij hiermee kan helpen.
2 Reacties 2
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jassty,

Goh wat vervelend. Dit lijkt me een typisch spelletje van Office Politics.
Heb je voorheen je abonnement al een keer verhoogd?

Voor zover ik me kan herinneren van een tijdje geleden mag je altijd je abo verhogen en kun je altijd terug naar het abo waarvoor het laatst getekend is.

Is dit een BSW200, dan moet het abo teruggezet worden.

Ik zou anders mailen of chatten met de Smartphone Crew. Naar mijn idee weten die iets beter met de situatie om te gaan.

Jassy
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bedankt DroidGuru!
 
Ik heb gister nogmaals contact gehad met de helpdesk en nu was de bewuste bundel ineens zonder problemen mogelijk. Probleem opgelost zou je denken. Helaas is niets minder waar!
 
Ik ben zojuist over de grens gereden met mijn telefoon en heb op het Vodafone.de netwerk ingelogt. Helaas werd mijn gegevensverbinding eruit gegooid en kon ik met geen mogelijkheid verbinding krijgen. Ook met een ander, eenvoudig, toestel kreeg ik geen verbinding. Eenmaal terug in Nederland is de dataverbinding geen probleem en werkt alles direct.
 
Heeft iemand per ongeluk mijn Roaming uit gezet? Bellen en SMSen in het buitenland werkt wel gewoon, dus het moet iets met de dataverbinding zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic