Energieboy wrote:
Hoi@Rob UNIFORM-Agri
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Nog nooit van deze app gehoord via Vodafone Nederland. Kan het niet zo zijn dat deze alleen in die andere landen is aangeboden door Vodafone? Als dat het geval is, dan zou je contact op moeten nemen met deze landen om te vragen of ze je website willen deblokkeren. Vodafone Nederland is dan wel Vodafone maar alle andere landen staan natuurlijk los van Vodafone Nederland.
Daarnaast vraag ik mij af of de app maker niet verantwoord is voor dit soort dingen. Heb op internet gekeken en zie dat er apps zijn die je kan installeren en dat staat dan ook weer buiten Vodafone. Je kan dan het beste bij het bedrijf aankloppen die het maakt.
Ik ken het niet, maar misschien dat een medewerker van Vodafone het wel kent en je verder kan helpen. Heb even geduld, er komen hier wel medewerkers langs en als die je bericht hebben gezien dan zullen ze zeker antwoord geven. Ben nu ook wel benieuwd eigenlijk ?
Ik heb niet het idee dat het via een APP gaat. Wanneer een klant met dit probleem het certificaat van onze website opvraagt wordt er een totaal ander certificaat van “Allot.com” getoond. Na wat googlen blijkt dat deze organisatie voor Vodafone de websecurity regelt.
Overigens zou het kunnen dat het landspecifiek is. Ik heb al een vergelijkbaar topic gezien op het Engelse forum link. Helaas kan ik hier niet op antwoorden aangezien ik geen Engels vodafone nummer heb en je daar zonder klaarblijkelijk geen account kan maken.