dilara90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone onderling gratis bellen

Beste,

Ik heb zelf: sim only bel + sms + web vaak 32.
Toen ik dit destijds heb afgesloten stond erbij dat ik met vodafone nummers onderling gratis  kon bellen.
Nu staat dit er niet meer bij, is dit nog wel het geval in mijn huidige abonnement?

En wanneer je een nieuw abonnement afsluit: bel + sms + web 200 
Daarbij staat 200 belminuten, onbeperkt sms, 500 mb maar weer geen gratis onderling bellen.
Is dit er uit gehaald? 

Alvast bedankt voor uw antwoord. 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hallo dilara90, welkom op het Vodafone forum!
Het abonnement dat je nu hebt is inclusief het gratis bellen naar Vodafone nummers.
De nieuwe vormen van Bel + SMS + Web hebben deze optie niet. Hiervoor zul je minimaal een Red abonnement moeten afsluiten. Het voordeel is dan dat je naar alle vaste en mobiele nummers gratis kunt bellen, ongeacht of het Vodafone nummers zijn.

Als je advies op maat wilt om te verlengen, dan raad ik je aan om gratis te bellen naar 0800 0560. Als je nog vragen hebt, dan stel ze gerust!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hallo dilara90, welkom op het Vodafone forum!
Het abonnement dat je nu hebt is inclusief het gratis bellen naar Vodafone nummers.
De nieuwe vormen van Bel + SMS + Web hebben deze optie niet. Hiervoor zul je minimaal een Red abonnement moeten afsluiten. Het voordeel is dan dat je naar alle vaste en mobiele nummers gratis kunt bellen, ongeacht of het Vodafone nummers zijn.

Als je advies op maat wilt om te verlengen, dan raad ik je aan om gratis te bellen naar 0800 0560. Als je nog vragen hebt, dan stel ze gerust!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic