Beste Vodafone,
Vandaag heb ik een vervelend gesprek gehad met de klantenservice helaas. De desbetreffende jongeman beweerde dat ik niet onderling gratis kon bellen met Vodafone. Terwijl mij dit toentertijd expliciet is vermeld telefonisch bij het afsluiten van het abonnement. Dit heb ik ook toen meerdere malen gevraagd om een bevestiging, dit was zo volgens de klantenservice. De jongeman die ik vandaag aan de lijn had vroeg waarom ik er nu pas mee aankwam.
Dit had zo zijn en reden en zei tegen hem: wat maakt het uit? Afgesproken is afgesproken en heb het de komende tijd nodig, vandaar!
Aangezien ik meer waarde hecht aan de expertise op het forum wil ik hierbij dus de vraag stellen. Kan ik nou onderling bellen gratis? Ik hen trouwens de voicelog aangevraagd wat gepaard ging met een grote tegenstand van de jongeman. Helaas duurt dit 2 weken en dat is net iets te lang.
Hieronder volgen mijn gegevens:
Je nieuwe abonnementsvorm SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 37
het abonnement is geldig tot eind mei.
Ik hoop zeer dat jullie een duidelijk antwoord kunnen verschaffen!
Bij voorbaat dank!