Onduidelijkheid

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone onderling gratis bellen

Beste Vodafone,

Vandaag heb ik een vervelend gesprek gehad met de klantenservice helaas. De desbetreffende jongeman beweerde dat ik niet onderling gratis kon bellen met Vodafone. Terwijl mij dit toentertijd expliciet is vermeld telefonisch bij het afsluiten van het abonnement. Dit heb ik ook toen meerdere malen gevraagd om een bevestiging, dit was zo volgens de klantenservice. De jongeman die ik vandaag aan de lijn had vroeg waarom ik er nu pas mee aankwam.
Dit had zo zijn en reden en zei tegen hem: wat maakt het uit? Afgesproken is afgesproken en heb het de komende tijd nodig, vandaar!

Aangezien ik meer waarde hecht aan de expertise op het forum wil ik hierbij dus de vraag stellen. Kan ik nou onderling bellen gratis? Ik hen trouwens de voicelog aangevraagd wat gepaard ging met een grote tegenstand van de jongeman. Helaas duurt dit 2 weken en dat is net iets te lang.

Hieronder volgen mijn gegevens:

Je nieuwe abonnementsvorm SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 37
het abonnement is geldig tot eind mei.

Ik hoop zeer dat jullie een duidelijk antwoord kunnen verschaffen!
Bij voorbaat dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Onduidelijkheid

Doe aub even het volgende:

Even u antwoord bewerken door recht boven in de hoek, op de knop opties te klikken en vervolgens op antwoord bewerken. Haal hier aub even persoonlijke gegevens weg.

Ik heb niet de rechten om dit te doen...

Als u naar my vodafone gaat, kan u hier de voorwaarden van u contract kijken.
Hier zou vermoedelijk in staan dat dit gratis is;)

Bekijk in context

5 Reacties 5
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Onduidelijkheid ,

Haal aub deze gegevens hier weg, Dit niet omdat ik u niet wil helpen.
Maar om u privacy te bescherm. rechts boven aan u bericht kan u klikken op bericht wijzigen.
Zo''n vraag kan u het beste via de Klantenservice doen.

voor de duidelijkheid:
Onderling gratis belde gelde voor abonnmenten zoals die werden aangeboden met minimaal 140 belminuten..

Dit staat ook in de voorwaarde:
Onbeperkt bellen van Vodafone naar Vodafone is geldig voor het bellen naar Nederlandse mobiele Vodafone nummers van het merk Vodafone of Sizz (niet van toepassing voor bellen naar klanten van overige merken die gebruik maken van het Vodafone netwerk). In geval van (een vermoeden van) misbruik, kan Vodafone extra kosten voor het van Vodafone naar Vodafone bellen in rekening brengen of voorwaarden stellen aan het gebruik.
Er is in ieder geval sprake van misbruik indien de onbeperkte bel-mogelijkheid gebruikt wordt voor
commerciële doeleinden.
Onduidelijkheid
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is een simonly van 225 belminuten. Dus ik kan er nog gebruik van maken?
Dat zal hartstikke top zijn en vergeet de discussie met de klantenservice!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Onduidelijkheid

Doe aub even het volgende:

Even u antwoord bewerken door recht boven in de hoek, op de knop opties te klikken en vervolgens op antwoord bewerken. Haal hier aub even persoonlijke gegevens weg.

Ik heb niet de rechten om dit te doen...

Als u naar my vodafone gaat, kan u hier de voorwaarden van u contract kijken.
Hier zou vermoedelijk in staan dat dit gratis is;)
Pieterwest70

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede avond ik heb een vraag als iemand weet hoe die gratis bellen en sms'n naar vodafone nummers sms heet ik weet wel dat ik een sms naar 4000 moest sturen maar ik weet niet meer hoe die sms heet
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic