jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net de proef op de ssom genomen en het lijkt weer te werken joepieee

Enig idee hoe en wat er nu verrekend gaat worden?
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dag SeR,

Ik heb dit ook even gecheckt maar bij ons gaat er nog steeds beltegoed af???
Hoop dat het ook voor mij en mijn bankzitters snel opgelost wordt.
atefh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net ook geprobeerd, bij mij is het nog steeds niet opgelost:/
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Te vroeg joepieee geroepen. Hier doet ie ook niks...grmpf... Word er echt niet goed van
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zou dat komen omdat onder ons ook niet meer afgeschreven is?
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@onderons, bij mij is gewoon de maandelijkse kosten afgeschreven op de dag dat het altijd al afgeschreven wordt.
Bij mij is het ook niet opgelost, dus heeft het daar niet mee te maken.
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zijn er hier meer mensen bij wie de maandelijkse onder ons kosten wél zijn afgeschreven. Bij mij namelijk niet. Ik hoop niet dat dit komt omdat ik nu tijdelijk prepaid + heb.
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@woudje, bij mij is niks afgeschreven. Heb gewoon prepaid. Wat is prepaid+ eigenlijk?
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@onderons  Prepaid + heb ik tijdelijk genomen ipv onderons. Je betaalt dan 20 euro en kan met andere vodafoneklanten gratis bellen en sms-en. Mijn andere groepsleden laten mijn telefoon overgaan en ik bel ze dan terug. Zo proberen we de onderons storing door te komen.
dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
gewoon betaald......maar geen onderons......eerst bij mijn man......toen bij mij.......nu weer bij mijn dochter. ...weg duurbetaald beltegoed.en nu genoodzaakt om weer beltegoed erop te zetten......het wordt echt een financiele strop. onbetaalbaar.
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En toen waren de vodafone mensen weer van de aardbodem verdwenen. Een storing prima, maar niet een storing van ruim een maand zonder enige rechtstreeksr communicatie. Begin nu wel het punt te bereiken dat ik echt pissig begin te worden.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
onderons schreef:
En toen waren de vodafone mensen weer van de aardbodem verdwenen. Een storing prima, maar niet een storing van ruim een maand zonder enige rechtstreeksr communicatie. Begin nu wel het punt te bereiken dat ik echt pissig begin te worden.
Hi,

Ik begrijp dat jullie graag willen dat wij constant nieuwe informatie plaatsen en zodra wij íets horen dan communiceren wij dit meteen. We kunnen echter moeilijk nieuwe informatie plaatsen als die informatie er niet is. Geloof me als ik zeg dat we ermee bezig zijn en dat wij het ook liever vandaag dan morgen opgelost willen zien.

In ieder geval bedankt voor jullie informatie en feedback! We zullen ervoor zorgen dat deze info bij de juiste personen terecht komt en hopelijk wordt het probleem dan zo snel mogelijk opgelost. Blijf jullie ervaringen ook vooral hier delen en abonneer je op dit topic. Je ontvangt dan een melding zodra er een update beschikbaar is. Om dit te doen klik je op onderwerpopties > abonneren. Let op: Dit kan alleen als je geregistreerd bent voor het forum.
wilcokievits

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede middag,

Bij mij werkt het dus ook al een tijdje niet maar zag nog iets anders.

Als ik inlog via My Vodafone stond er in het linker menu vroeger volgens mij een link naar Vodafone onder ons.

Ik kan heel deze link niet meer vinden en dus ook mijn bank niet meer zien laat staan beheren (wat momenteel toch niet zoveel zin heeft)

Is dit bij iedereen?

Grtz Wilco
atefh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wilco,

Dit is bij mij ook het geval. Nu denk ik dat wij hem nooit terugkrijgen. Ik denk dat het kopje echt niet meer terugkomt.

Gr atef
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
hallo Allemaal,

Bij mij is de maandelijkse kosten van € 15 wel afgeschreven !!! [ eind vorige maand dus van Maart }.
Onder Ons werkt nog steeds niet, net weer geprobeerd.

Nog een mededeling !!! Het is absoluut NIET mogelijk om enige verandering aan de groep te wijzigen helemaal niets, daarom is de link ook weggehaald. { stel een bankzitter met abo van Vodafone wil overstappen naar prepaid Vodafone met nummerbehoud kan niet meer plaats nemen op de bank die ben je kwijt, maar je blijft wel voor betalen }
4 bankzitters is € 10 en 6 bankzitters € 15 . { wordt dit er 5 dan blijf je 15 euro betalen }. en er kan niemend meer voor in de plaats komen. BELACHELIJK !
Dit hadden ze moeten bedenken voor dat ze Onder Ons in gingen voeren.
Je wordt er met de dag pissiger van.
Kosten die met een vaste lijn worden gemaakt worden zeker ook niet vergoed ?

SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Vind het te gek voor woorden allemaal. als ze dan van onder ons af willen, kunnen ze beter alle gedupeerde een red abonnement geven for life time
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi SV,

Zoals je ziet heb ik je gebruikersnaam veranderd aangezien je oude gebruikersnaam in strijd was met onze huisregels. Ook heb je niet gereageerd op het privé bericht dat ik je gestuurd had. Je hebt in ieder geval als het goed is een e-mail ontvangen met daarin instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen!
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag maartje, ik heb geen mail gehad.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
SV schreef:
Dag maartje, ik heb geen mail gehad.
Ik zie dat je het privé berichtje inmiddels hebt ontvangen. 😉
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik mag aannemen dat wij netjes van Vodafone bericht krijgen als het weer werkt. Dit kan gewoon per SMS.
Ik wordt nl niet graag blij gemaakt met een dooie mus..........
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic