jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
RË: LindaM
Zodra de problemen opgelost zijn zullen de gemaakte kosten gecrediteerd worden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben van mening dat Vodafone bij alle "Onder ons" gebruikers de kosten simpel op NUL moet zetten door deze te zien als grootgebruikers, ipv eerst ons te laten betalen en wij maar wachten "tot ze het ooit" terugbetalen.
Deze actie moet Vodafone zien als een tegemoetkoming, en niet eerst de klant geld uit de portomonee te halen en later maar terugstorten.7
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Gummygalgen
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik heb er niets aan om straks een hoog beltegoed te hebben als deze storing ooit verholpen gaat worden.
Aan de andere kant raak ik er steeds meer van overtuigd dat ze ons voor de gek houden.
 
Vodafone laat je klanten niet in de kou staan en laat wat van je horen!!!!!!
 
Misschien een idee voor Vodafone: Als alle gedupeerde de telefoonnummers van hun groep door kunnen geven aan Vodafone, wellicht is het euvel dan zo opgelost.
   
wendygielen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal

Wij hebben helaas ook het probleem ondervonden dat vodafone het niet doet ik heb een abonnement waardoor mijn kosten nu al over de 100 euro zitten ik wist van niks totdat mijn zus zei dat haar beltegoed opwas toen keek ik bij mijn vodafone en schrok nogal!!
Misschien kunnen we iets doen met alle vodafone onder ons mensen? Samen staan we sterk toch? ik heb 2 mails van een mederwerker die mij garandeerd dat ik mijn geld wel terug krijg... hoop dat vodafone zijn woord naarkomt maar ben er ook steeds banger voor beetje vreemd dat een storing zolang duurd...
wendygielen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoezo een goede tip? Vodafone moet onder ons gewoon laten werken ofniet?
DannFenn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben inderdaad ook geen onder ons meer al meer dan een maand!
Al een paar keer gebeld met vodafone zeggen idd geld terug te geven voor de gemaakte kosten
Nog steeds niks ontvangen en wat ze vergeten hier is dat ik nu veel met een andere telefoon bel en daar dus ook veel kosten maak
Denk aan vaste nummer en andere provider...
Wij zijn veel bellers aangezien ik chauffeur ben en meer dan 12 uur per dag werk.
Dit heeft ons nu al zeker meer dan 120 euro gekost waar we normaal maar 10 betalen
Vodafone moet nu maar snel met oplossing komen!!!
Shawni

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een storing die bijna al meer dan een maand duurt omdat die gecompliceerder is dan gedacht?
Hoe gecompliceerd kan een technisch probleem zijn voor zo een groot bedrijf als Vodafone dat het zo lang duurt?,......Het begint amateuritisch en onprofessioneel over te komen. Niet zo een goede reclame voor Vodafone.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal,

als online medewerker krijg je soms last van de gave van understatement 😉
Het probleem is niet wat gecompliceerder dan gedacht, het probleem is zeer gecompliceerd. We hebben ruim voldoende voorbeelden, maar helaas wil dat niet zeggen dat het probleem daarmee opgelost is. Onze technici blijven hier hard aan werken maar een termijn waarop het probleem opgelost zal zijn kan ik nog steeds niet geven.

De garantie dat je je geld terugkrijgt staat zwart op wit (zowel hier als bij diverse mensen in de e-mail). Wat we beloven komen we na.

DannFenn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dat geld waarschijnlijk niet voor de kosten die gemaakt zijn bij andere bv thuis telefoon?.. Of wel dan?
dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik ben het aardig beu....wordt al weken op extra kosten gejaagd (betaal voor onderons wat niet werkt en betaal dan ook nog eens extra voor de belminuten . En dan is het maar afwachten of en hoeveel we daar nog ooit van terug zien. ik heb niet voor niets prepaid (omdat ik gewoon niet zoveel geld kan uitgeven aan mobiel bellen en  onderons omdat mijn dochters dan nooit zonder beltegoed zitten)
 
Mij man had aantal weken geleden al probleem met onderons (ik beschuldigde hem al belachelijk veel naar andere bellen.....beltegoe verdween als sneeuw voor de zon) Klanten service beloofde het tegoed te vergoeden maar helaas niks van gezien. Nu ben ik in twee weken tijd al dertig euro kwijt puur aan onder ons bellen omdat alles dubbel betaald word (€10.00 voor onder ons wat niet eens werkt + de belminuten die ik nu moet betalen terwijl ze gratis zouden zijn. Geen waarschuwing of zo dat het niet werkt gewoon opeens een sms "uw beltegoed is laag waardeer op"ja haha van wie zijn centen????
 
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
we kunnen fluiten naar de tegemoetkoming van Vodafone.
Hun rekening loop aardig op en die van ons staat al rood.

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Gummygalgen schreef:
we kunnen fluiten naar de tegemoetkoming van Vodafone.
Hey Gummygalgen, wat je zegt is (gelukkig) niet correct.

Kosten die onterecht op je Vodafone nummer zijn gemaakt omdat Onder Ons niet werkt, worden vergoed zodra de storing is opgelost.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Bas T

Re:
Kosten die onterecht op je Vodafone nummer zijn gemaakt omdat Onder Ons niet werkt, worden vergoed zodra de storing is opgelost

Volgens mij snap je het niet, wij klanten die betalen willen niet NU extra betalen, wij vinden dat Vodafone dit maar tussentijds moet oplossen. Daarnaast wordt er verteld dat er alle inzet wordt gedaan om dit op te lossen behalve in het weekend.
Vodafone wordt zo langzaam ongeloofwaardig op dit punt.
Vodafone kan ook tussentijds het teveel betaalde terugstorten. Ze hebben niet in de gate dat dit een héél gevoelig punt is bij "hun klanten" waar ze zo aan voorbij lopen.
Als ik niet betaal wordt de knop zo maar eenvoudig omgezet, en van de andere kant laten ze het saldo dat je moet betalen zo maar oplopen.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Storing van honderduizenden bankrekeningen van de ING, binnen één dag opgelost.
Petje af.
 
Hier kan Vodafone nog iets van leren.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Volgens mij wordt deze toppic te moeilijk voor de Crew, ze durven niet meer te reageren.
Guus76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus alle kosten die zijm gemaakt vh telefoonverkeer tussen de onderling aaneengesloten vanaf dr storing 06-03 zullen worden vergoed, van elk telfnr?
@Ik hoor niks over een vergoeding van de kosten die momenteel worden gemaakt, daar VodOnderOns er uit ligt men onderling niet gratis bellen , maar genoodzaakt zijn om beltegoed aan te schaffen om onderling bereikbaar te blijven.Hoe zit het met deze kosten?
@Erg vreemd dat door een technisch mankement tevens enkel het gedeelte van VodOnderOns op de site niet meer zichtbaar is.(je zou zeggen of jet ligt aan de server of aan een technisch mankement waardoor onderons bellen niet meer mogelijl maakt, maar ....mss wellicht tijd om Kassa in te schakelen ofzo....
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We crediteren alle kosten die gemaakt worden met het nummer dat je normaal ook gebruikt voor onder ons. Daarbij worden alleen de gesprekken gecrediteerd die normaal ook gratis zouden zijn.

Bel je met een huistelefoon dan is er voor ons geen enkele mogelijkheid te controleren of die gesprekken ook echt plaatsgevonden hebben.

Als je het bedrag niet wilt voorschieten dan raad ik je aan om de komende tijd, tot het opgelost is even zuiniger aan te doen met het bellen. Zo zorg je ervoor dat je straks niet met 120 euro aan beltegoed zit dat je nooit op gaat krijgen.

Alle crediteringen zullen in 1 keer plaats vinden nadat de storing is opgelost. Dit zal automatisch gebeuren. Tussentijds crediteren is niet mogelijk want dan zou het een handmatig werkje worden en zou het allemaal extra lang gaan duren en zouden er fouten in kunnen sluipen.

enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ben vandaag bij een vodafonewinkel geweest, hij (zegt ie) dat hij niet wist dat er een storing was, wist ook niet of vodafone met vodafone onder ons wil stoppen.
Bij een belcompany geweest (is btw overgenomen door vodafone), daar wisten ze ook niet van een storing, maar wel dat vodafone onder ons stopgezet wordt.
Beiden geven aan dat vodafone niet zomaar stopgezet kan worden en dat het netjes is dat vodafone communiceert.

Kreeg als tip: wil ik onbeperkt bellen met vodafone klanten, neem vodafone red voor 49 euro, wat een antwoord belachelijk. dan moet iedereen in mijn groep dat doen/.

Wat moet je nog geloven?

Laten ze een belletje doen naar de ING, daar lossen ze wel problemen op.

Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Arina

Re:Tussentijds crediteren is niet mogelijk want dan zou het een handmatig werkje worden en zou het allemaal extra lang gaan duren en zouden er fouten in kunnen sluipen.

En dat onze bankrekeningen rood staan interesseert Vodafone niks ?
Mij had het al minimaal €100 (aan de voorzichtige kant) gescheeld.
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb het tijdelijk alsvolgt opgelost: ik heb vodafone prepaid+ genomen. Dan betaal je 20 euro per maand en je kan gratis bellen naar vodafone klanten, dus ook naar alle onder-ons groepsleden. Als die mij willen spreken laten ze mijn telefoon een keer overgaan en ik bel ze terug.
 
Na die maand zie ik wel weer verder, hopelijk is de storing dan opgelost.
 
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
enigma1964 schreef:
ben vandaag bij een vodafonewinkel geweest, hij (zegt ie) dat hij niet wist dat er een storing was, wist ook niet of vodafone met vodafone onder ons wil stoppen.

*knip*

Raar dat ze dat bij de winkel aangeven want het is al sinds 2009 niet meer mogelijk om nieuwe Onder Ons klanten aan te sluiten. Sindsdien kunnen alleen de klanten die dit al hadden gebruik maken van Onder Ons.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic