jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook ik heb last van deze storing. Ik vind het wel heel erg lang duren. Al een paar keer contact gezocht en telkens netjes te woord gestaan maar ik vind het vreemd dat ze na 3 weken nog steeds niet kunnen zeggen hoelang deze storing gaat duren. De maandelijkse kosten zijn weer afgeschreven. Ook bij mijn bankzitters wordt beltegoed afgeschreven. Dit is echt heel vervelend en we moeten daarom allemaal onnodig ons beltegoed telkens opnieuw opwaarderen. Ik denk dat het abonnement "bellen ons ons " een verliespost voor Vodafone is, ze zijn er immers al heel snel mee gestopt. Techniek staat voor niets anno 2013 maar een storing verhelpen schijnt toch niet te kunnen. Nu maar hopen dat we snel weer kunnen bellen met onze bankzitters
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik begrijp uit je verhaal dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Hebben ze toen ook een case aangemaakt? Ik kan namelijk mededelen dat zodra het probleem opgelost is, de klanten de gemaakte kosten als creditering terug zullen krijgen.
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,
Waar heeft u de informatie vandaan dat zodra het probleem opgelost is, de gemaakte kosten gecrediteerd worden?

Ik zie nergens op de site van Vodafone ook maar iets staan dat Vodafone onder ons niet werkt, dat het probleem bekend is, enz..............

Op de website kan ik onder ons ook niet meer terugvinden.

Heb gisteravond iemand van Vodafone aan de lijn gehad voor een aanbieding, voor 15 euro onbeperkt bellenmet andere vodafone nummesr, volgens hem eigenlijk hetzelfde, maar mijn bankzitters moeten dan ook 15 euro moeten betalen om onderling gratis met elkaar te kunnen bellen. Dus niet hetzelfde
Vervolgens moest ik van hem 1201 bellen, een andere servicedesk dan 1200

Beetje geheimzinnig allemaal.

Vodafone moet beter gaan communiceren
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dag Arina, dank je voor het antwoord, maar deze storing komt nu na 3 weken wel een beetje ongeloofwaardig over moet ik zeggen. Wat Vodafone nalaat is het informeren naar haar klanten hoe de stand van zaken is. Ik snap.dat het voor jullie ook niet prettig is. Ik vind het niet meer dan een plicht om je klanten op de hoogte te brengen waarom ze niet van een dienst gebruik kunnen maken. Er wordt immers wel geld afgeschreven voor deze dienst. Je klanten in het ongewisse laten, dat geeft geen schoonheidsprijs voor Vodafone en schept hierdoor onrust onder de klanten. Ik vind dit heel jammer want we zijn wel anders gewend van Vodafone.
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey Allemaal,
 
Wellicht een goede tip voor de prepaid gebruikers:
 
We hebben een gratis mogelijkheid om goedkoper naar Vodafone en vast te bellen: 60 halen 3 betalen
Betaal alleen de eerste 3 minuten van elk gesprek naar Vodafone mobiele nummers en naar alle vaste nummers binnen Nederland.
 
 
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het enigste wat ik lees van de heren/damen moderatoren is dat ze adviezen geven voor een ander abonnement.
Dit vind ik zeer jammer, het enigste wat wij als klanten willen is dat wij krijgen waarvoor wij betaald hebben.
Daarnaast wordt gezegd dat het geld verrekend word, maar ja hoe gaat dat met de prepaid klanten. Deze moeten wel Alles eerst voorschieten.
Ikzelf en andere gebruikers in onze groep hebben hier al over gebeld met Vodafone, het zou VORIGE week al worden opgelost, jammer noppes niks. (En wij maar weer betalen)
Tot nu toe mooie praatjes maar niks doen.
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@KevinMLos  wat is hiervan het voordeel boven Prepaid+? Volgens mij ben je dan voordeliger uit.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Die informatie heb ik intern verkregen 😉
Als prepaid gebruiker zou je het dan inderdaad voorschieten maar het wordt dus verrekend.
Waarom het probleem langer duurt dan normaal zou ik helaas ook niet weten. Maar er wordt wel hard gewerkt het op te lossen. Misschien is het probleem moeilijker te achterhalen of op te lossen dan in eerste instantie werd gedacht 😞
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
woudje57 schreef:
@KevinMLos wat is hiervan het voordeel boven Prepaid+? Volgens mij ben je dan voordeliger uit.
Je kunt inderdaad ook gebruik maken van je prepaid+ bonus als je die hebt. Niet iedereen kiest echter voor de minuten maar bv voor internationaal of voor de databundel. Dan is de tip van Kevin wel handig natuurlijk 🙂
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
@ Woutje57: Het voordeel van 60=3 boven Prepaid+ is is dat het óók geldt voor het bellen naar Nederlandse vaste nummers én niet afhankelijk is van het feit dat je wel of niet hebt opgewaardeerd de afgelopen 30 dagen.

Groetjes
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hou wel rekening mee dat je niet langer dan een uur belt met 60=3, want dan betaal je wel de hoofdprijs.
SV

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En ook ik vind het belachelijk dat zo'n storting zo lang moet duren en dat je niet op de hoogte wordt gehouden door vodafone. We moeten elke gebruiker weer 1 voor 1 aanmelden wordt er gezegd, maar ondertussen kunnen ze wel aanbiedingen sturen voor aanbiedingen. Ik wil geen aanbieding, ik wil onder ons terug!
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
 
/Qoute
Het voordeel van 60=3 boven Prepaid+ is is dat het óók geldt voor het bellen naar Nederlandse vaste nummers én niet afhankelijk is van het feit dat je wel of niet hebt opgewaardeerd de afgelopen 30 dagen. /Quote
 
/Quote
Je kunt inderdaad ook gebruik maken van je prepaid+ bonus  als je die hebt. Niet iedereen kiest echter voor de minuten maar bv voor internationaal of voor de databundel. Dan is de tip van Kevin wel handig natuurlijk  /Quote
 
Deze antwoorden wil ik eigenlijk niet horen, verkapte verkooppraatjes.
 
Ik zou willen horen dat het weer werkt.
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@ KevinMLos  Dank voor je antwoorden.
kattuk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben het een beetje zat dat we geen normale informatie krijgen.
Volgens mij willen ze Vodafone Onder Ons klanten graag kwijt.
 
Geen toekomstige vodafone klant hier.
Stap wel over op KPN wel duurder maar betere service.
 
 
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Allemaal,
 
Stuur allemaal een mailtje naar RADAR of KASSA misschien dat als de MEDIA hier achter zit er wel een normaal antwoord gegeven en opgelost wordt !
Jammer dat Vodafone niet meer doet als een antwoord geeft van : WE ZIJN ER MEE BEZIG !
Wij hebben bericht gekregen van RADAR dat als er meerdere mail,s binnen komen er aandacht aan wordt besteed.
Hoop dat er meerdere mensen een mail sturen.
 
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Bimbammetje,

Ik heb je vraag uitgezet bij onze technische dienst. Zij geven aan dat het probleem nog steeds in onderzoek is en dat ze er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. De problemen zijn wat gecompliceerder dan dat we dit in eerste instantie dachten. Ik kan begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is maar meer informatie heb ik op dit moment niet.

Mochten we meer informatie hebben dan zal dit uiteraard gecommuniceerd worden op het Forum.
Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Misschien is het mogelijk om alle klanten en bankzitters van " bellen onder ons" kosteloos te laten bellen als tegemoetkoming voor deze "storing" zolang dit nog niet verholpen is. Er wordt immers wel maandelijkse kosten afgeboekt en we moeten nu ook nog extra gaan opwaarderen. Dit zijn extra kosten waar we nu al ruim 3 weken mee zitten. Ik ben heel benieuwd hoe Vodafone hier mee omgaat?
Opzeggen van deze dienst is voor mij geen optie. Misschien is dit wel de opzet om zoveel mogelijk weglopers te creeren.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Jonnie62,

Zodra de problemen opgelost zijn zullen de gemaakte kosten gecrediteerd worden.
Goas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net ook gebeld, al twee keer geld op de prepaid gezet en binnen een paar dagen was het weer op. Ze zijn er nog mee bezig.....zeggen ze , maar als ik zie hoelang dit al duurt,zet ik daar mijn vraagtekens bij.
Over geld terug storten wordt vaag gedaan......het zijn zoveel mensen.....
Ik moest het forum maar in de gaten houden. Zo komen ze er wel heel makkelijk vanaf. Kreeg wel de tip om "60 halen,3 betalen" aan te zetten dan scheelt het in elk geval in geld, maar ja daarvoor heb ik geen Onder Ons !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic