jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ik kan zien waar mijn 1000 BEL MINUTEN te vinden zijn en hoeveel ik al verbruikt heb ???
Ik had ingelogd bij mijn vodafone maar kan het niet vinden.
jain
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik kan het even niet meer rijmen, ben ik door alle problemen van vodafone onder ons al lang overgestapt naar Vodafonr RED, ik bel en sms gratis en heb 1 gb internet, verbazing alom want vodafone heeft per 1 juni een blox aangezet van 2,50 per maand zodat ik gratis met alle vodafone klanten kan bellen ter compensatie van vodafone onder ons, maar ik belde al gratis met iedereen, ik snap het niet meer, bij de helpdesk wist men ook niet te vertellen hoe dat kwam, ben daar wel heel netjes ter woord gestaan en geholpen en hebben de blox uitgezet, al met al, het blijft dus uit kijken en nakijken, hoop dat het nu allemaal geregeld is en de creditering ook snel geregeld is.
 
Groet Inge
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Jain,

Die BloX is er automatisch opgezet bij klanten die onder ons hadden, ook als je al verlengd had naar een ander abonnement. Aangezien bij jou al gratis bellen in het abonnement zat is dat natuurlijk dubbelop. Het systeem heeft daar niet naar gekeken.

Hopelijk is bij iedereen alles snel geregeld 🙂
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Arina,

Zou jij mij kunnen vertellen waar ik de 1000 bel minuten kan vinden ??? Zie bricht van bimbammetje van gisteren ??/
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Staat het niet bij je tegoed en verbruik? Of aangesloten als BloX? 🙂
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi hoi,

Nee, bij tegoed en verbruik staat het er niet bij en bij prepaid tarief staat standaard ?
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als ik inlog, staat nergens blox aan
Om te kijken hoeveel ik nog van de 1000blox minuten, sms ik status naar 4000
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja misschien kan bimbammetje dat even proberen. Anders even met de klantenservice contact opnemen om na te gaan of de BloX goed geactiveerd is.
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wanneer worden de ten onrechte gemaakte kosten teruggeboekt?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bij Abonnementen wordt het verrekend met de komende facturen,
bij prepaid wordt het als beltegoed erop gezet.
De crediteringen vinden plaats vanaf 1 juni, dit is een handmatig karwij dus ik weet niet hoe lang het ongeveer gaat duren.
dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
onterecht gemaakte kosten worden terug geboekt......krijg ik en mijn onderonsbankzitters een specificatie want knappe kop die nog wijs kan uit de gemaakte kosten de afgelopen maanden.
 
en dan........
maand juni en juli 1000 gratis belminuten naar vodafonenummers.....waar blijft dan het beltegoed van mijn dochters prepaidtegoed.....in paar dagen tijd weer euro;s eraf(verdwenen als sneeuw voor de zon) WEG ZAKGELD!!!!!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey dretje,

De crediteringen vinden zoals ik aangaf deze maand plaats indien er onterechte kosten gemaakt zijn. Als dit dus het geval is, dan wordt het geld binnenkort bijgeschreven.

Een specificatie van de gemaakte kosten zal niet komen, er wordt gekeken naar wie je gratis mocht bellen, en of er kosten gemaakt zijn op dat nummer, zo ja, dan krijg je een creditering voor die gesprekken.
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We moeten zeker al €30,00 terug krijgen van de kosten die we betalen aan onder ons
En als er zo na gekeken wordt is niet eerlijk je hebt bij een abbo bel minuten dus die gebruik je eerst
Ben benieuwd kijken of het eerlijk gaat
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Raar krijg geen reactie op mijn post
Is dat omdat ik na 10 jaar mijn abbo opgezegd heb ???
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Anaid, dat vind ik jammer om te horen maar daar heeft het zeker niks mee te maken. Aan de hand van alleen de gebruikersnaam "Anaid11" kan ik niet zien welke abonnee daar bij hoort.

Wat was je vraag?
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Of we ook de dertig euro terug krijgen die we iederemaand betaald hebben zonder dat we onderons hebben gehad
En hoe het berekend wordt wandt het kost je eerst je bel minuten die je hebt bij je abbo en als die op zijn komen de kosten pas
bertwestendorp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone plundert illegaal mijn bankrekening. 'Foutje met computer ivm Onder Ons', laat medewerkster weten. Inmiddels bedrag van bijna 300 euro afgeschreven. Staat wel credit op mijn overzicht, maar terugstorten ho maar!
Ook ervaring? Meld het!
 
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Anaid11 schreef:
Of we ook de dertig euro terug krijgen die we iederemaand betaald hebben zonder dat we onderons hebben gehad
En hoe het berekend wordt wandt het kost je eerst je bel minuten die je hebt bij je abbo en als die op zijn komen de kosten pas
Hoe het precies berekend wordt dat is bij ons ook niet bekend. Er wordt in ieder geval gekeken naar de kosten die je hebt gemaakt in de tijd dat Onder Ons niet werkte. Op basis daarvan wordt de creditering opgemaakt en dit bedrag zal dan worden verrekend met je volgende facturen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bertwestendorp schreef:
Vodafone plundert illegaal mijn bankrekening. 'Foutje met computer ivm Onder Ons', laat medewerkster weten. Inmiddels bedrag van bijna 300 euro afgeschreven. Staat wel credit op mijn overzicht, maar terugstorten ho maar!
Ook ervaring? Meld het!


Hi Bert,

Ik heb je berichtje naar dit topic verplaatst om de communicatie over Onder Ons op één centrale plek te houden. Ook hebben we in dit topic al eerder aangegeven dat de crediteringen zullen worden verrekend met de volgende facturen. Ik raad je dus aan om jouw facturen in de gaten te houden. Mochten daar nog onduidelijkheden over zijn dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan samen met jou naar de betreffende facturen kijken zodat ze je hierover meer uitleg kunnen geven.
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Arina schreef:
Bij Abonnementen wordt het verrekend met de komende facturen,
bij prepaid wordt het als beltegoed erop gezet.
De crediteringen vinden plaats vanaf 1 juni, dit is een handmatig karwij dus ik weet niet hoe lang het ongeveer gaat duren.
Dit willen wij niet, ik wil mijn geld op mijn bankrekening. DUIDELIJK
Leuk dat foutje van Vodafone bij iedereen, hebben ze de rente ervan, en van een dag rente kun je een leuk wereldreisje maken.
Dit gun ik jullie echt niet.
Direct overboeken naar mijn bankrekening
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic