jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet gehoord over de creditering
Zou graag horen wat we gecrediteerd krijgen en hoe dat berekend is
Dus gespecificeerd
Het zou toch begin mei afgewerkt worden !!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Anaid11,

Heb je Prepaid? Dan geldt het volgende: Je krijgt alle onterecht gemaakte kosten voor onderling Vodafone bellen tussen 8 maart en 31 mei teruggestort in juni als beltegoed. Zie: http://www.vodafone.nl/onderons/

Heb je abonnnement? Dan geldt: Onterechte kosten voor onderling Vodafone bellen vanaf 8 maart tot en met 31 mei verrekenen we met de eerstvolgende rekening(en). Zie: http://www.vodafone.nl/onderonsabo/
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
en wanneer kunnen wij ons aanmelden voor die gigantische korting (levenslang)???
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Gummygalgen,

Je ontvangt als Onder Ons klant automatisch de Zorgeloos Vodafone bellen BloX (prepaid) of de Onbeperkt Vodafone Bellen BloX (abonnement). Kijk voor meer informatie voor prepaid op deze site. Heb je een abonnement? Kijk in dat geval op deze website.
senior1961

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even een opmerking over de hoge rekening en de zogenaamde creditering.
ben afgelopen week in de vodafone winkel geweest in ede om onze contracten te verlengen.
Heb dit maar niet gedaan.
Heb gevraagd in de winkel hoe en wat er met het teveel gecrediteerde geld ging gebeuren ivm storing vodafone onder ons.
Hierop konden ze geen antwoord geven.
Wilden alle 3 de abo`s die nu verlengd konden worden ook verlengen waarop wij vroegen of de beloofde korting die ons is aangeboden dan geldig was waarop het antwoord was helaas dit bent uw dan kwijt als uw nu verlengt.
Toen vroegen wij welk abonnement er dan was dat wij elkaar onderling onbeperkt konden bellen(omdat volgens haar de vodafone onbeperkt bellen blox alleen geldig was in maart) waarop de dame antwoorde dat is er niet en als uw meer wil weten moet uw maar contact opnemen met klantenservice.
Dus met andere woorden bekijk het maar.
Ga nu maar even na pinksteren naar de phonehouse om te kijken naar welke andere provider we het beste met de mobiele nrs kunnen overstappen voel me erg bedond.......
Ga dit ook voorleggen bij tros radar of dit zomaar allemaal kan.
 
met vr gr m jansen sr
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey senior1961,

Daar is in de winkel wel wat tegenstrijdige info gegeven, of informatie zonder de juiste uitleg. Als ik het zo lees. Excuses daarvoor. Ik zal punt voor punt even de zaken ophelderen.
Het teveel gecrediteerde bedrag kan worden verrekend met de bedragen van de volgende factuur, maar kun je ook laten terugstorten op je rekening.
Vodafone onder ons is al een aantal jaar een dienst die niet meer door nieuwe klanten kan worden aangesloten. Daardoor komt het dat als je met een nieuw abonnement verlengt, dat je dit niet mee kan nemen. Dit geldt daarom ook voor de onderling onbeperkt bellen BloX die nu als vervanging is aangesloten.
Waarom de medewerker aangaf dat er geen abonnementen zijn waarbij je onbeperkt met je familie kunt bellen is me een raadsel. We hebben namelijk sinds kort de Vodafone Red abonnementen. Hiermee kun je onbeperkt bellen en smsen naar alle Nederlandse nummers. Ik neem aan dat dit voor jullie de perfecte oplossing is. In het abonnement is verder ook een nieuw toestel inbegrepen en handige diensten.Voor meer info kijk even op de volgende pagina: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoe lang is straks het gecrediteerde beltegoed voor prepaid geldig?

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey enigma1964,

Het teruggestortte tegoed is net als het normale tegoed, dit blijft een jaar geldig nadat het toegevoegd is.
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mooi, dan heb ik een jaar de tijd (heb binnen jaar wel op) om beltegoed op te maken en dan op zoek naar een andere provider. Iemand nog suggesties?
Door dit belachelijke gedrag van Vodafone blijf ik natuurlijk niet bij ze.
Guus76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En zie hier het verlossende sms bericht van Vodafone; Maand Juni & Juli tot 1000 belminuten gratis naar Vodafone telf nummers.
 
En wat lezen wij op de site?http://www.vodafone.nl/onderons/?cmpid=print1_onderons ;
"We hebben nieuwe diensten geïntroduceerd die het bestaan van Onder Ons overbodig maken"
 
Dus niks vage storingen die zogenaamd niet te verhelpen zijn, maar puur tactisch om het grote kosten plaatje Vodafone Onder Ons uit het pakket te zetten.
1+1=2, Vodafone onderons ; 5 personen gratis onderling bellen met elkaar, waarvan er maar 1 persoon elke maand daadwerkelijk betaald.
Er is geen enkele profider die dit kan evenaren, niet?
 
Dat was dus de grote aap uit de mouw...!
 
Grtz
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoezo onder ons is overbodig?
vodafone ons kost voor 6 personen op de bank € 15.00
1000 minuten blox kost € 20,00 per persoon, samen € 120
Verschil € 105,00 . Vodafone kan alleen nog maar rekenen in eigen voordeel, Lijkt Den Haag wel


Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb mijn situatie voorgelegd in de Vodafone winkel.
3 prepaid klanten bellen met "onder ons" samen voor €10.00 euro per maand. Voor een vergelijkbaar alternatief 
vanaf 1 augustus zou dat 3x € 20.00 voor ieder 1000 belminuten per maand gaan kosten. ( iedere maand opwaarderen met € 20.00 per persoon)
Een verhoging van 600% voor ons als prepaid klanten. Dit is geen gelijkwaardig alternatief.
Ik heb in de winkel te horen gekregen dat Vodafone met een gelijkwaardig alternatief bezig is te ontwikkelen voor "onder ons" prepaid klanten. Meer mocht de medewerker niet zeggen, wel dat dit medio juli/augustus een nieuwe dienst van Vodafone gaat worden.  Rond die tijd maar even de Vodafone site in de gaten houden. Wij hebben vandaag een sms ontvangen dat 1 juni het geld terug gestort gaat worden op ons tegoed. Wij gaan in ieder geval gebruik maken van de aangeboden gratis dienst voor juni en juli en wachten af wat het nieuwe alternatief gaat worden.    
 
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Factuur binnen maar waar is mijn Creditering
Nergens te bekenen zeker weer een maand wachten
Zou nu toch berekend moeten zijn ????
Zien onderstaand bericht

RobbieE
Moderator
mei 7
Hoi Anaid11,

Heb je Prepaid? Dan geldt het volgende: Je krijgt alle onterecht gemaakte kosten voor onderling Vodafone bellen tussen 8 maart en 31 mei teruggestort in juni als beltegoed. Zie: http://www.vodafone.nl/onderons/

Heb je abonnnement? Dan geldt: Onterechte kosten voor onderling Vodafone bellen vanaf 8 maart tot en met 31 mei verrekenen we met de eerstvolgende rekening(en). Zie: http://www.vodafone.nl/onderonsabo/

BELACHELIJK HOE JULLIE OMGAAN MET KLANTEN VODAFONE
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Anaid11,

De gebruikerskosten van de maand mei zijn te vinden op de factuur van juni. Ik wil je adviseren om de volgende factuur af te wachten.
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Precies zoals ik al zei
WEER EEN MAAND WACHTEN
te belachelijk voor woorden
Wachten ze bij Vodafone ook als we 4 maanden
Niet betalen of worden we dan afgesloten
Antwoord: worden we afgesloten
Sorry maar het zou toch de eerstvolgende factuur
Worden berekend of kan ik niet lezen
Of weer verkeerd voorgelicht ???
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Waar kan ik mijn 1000 minuten bloxsaldo zien
Als ik inlogop mijn vodafone staat dat ik geen enkele blox heb aanstaan
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Anaid11,

De gebruikskosten van mei zie je pas terug op de factuur van juni (De gebruikskosten betaal je altijd pas achteraf). De factuur van juni is dus de eerstvolgende rekening.

Heb je abonnnement? Dan geldt: Onterechte kosten voor onderling Vodafone bellen vanaf 8 maart tot en met 31 mei verrekenen we met de eerstvolgende rekening(en). Zie: http://www.vodafone.nl/onderonsabo/
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi enigma1964,

Heb je wel al een sms gekregen dat de BloX geactiveerd is?

In juni en juli ontvang je gratis de Zorgeloos Vodafone bellen BloX. Hiermee bel je gratis tot 1000 minuten naar alle Vodafone nummers in Nederland. Op 1 juni ontvang je een sms zodra de BloX is geactiveerd.
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb gisteren een sms gekregen dat morgen (vandaag) blox is aangesloten
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi enigma1964,

Neem in dat geval even contact op via Twitter, Facebook of onze telefonische klantenservice zodat ze aan de hand van jou gegevens na kunnen kijken of de BloX geactiveerd is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic