Beste Vodafone,
Op 19 april heb ik een SMS van jullie ontvangen, met het bericht dat de onterechte kosten worden gecrediteerd. Dit is fijn, maar het lijkt me meer dan logisch dat de onterechte gemaakte kosten, door jullie fout, worden gecrediteerd.
Nu zit ik met het volgende:
Op 27 april ben ik naar de Vodafone winkel gegaan met de volgende vraag: door jullie fout, werden de kosten voor vodafone onder ons nummers doorberekend. Hierdoor ben ik snel buiten mijn bundel gaan bellen, waardoor ik onterecht extra kosten heb moeten maken voor de nummers die ik daarna heb gebeld.
De medewerker heeft met het hoofdkantoor gebeld, die vertelde dat deze kosten zojuist omschrijven, NIET worden vergoed.
Dit begrijp ik niet. Hoe kan het dat dankzij jullie fout, ik onterechte kosten maak, waardoor ik zeer snel buiten mijn bundel ben gaan bellen, ik hierdoor extra kosten heb moeten maken (30 cent per minuut/sms ipv 15 cent!!!) voor de nummers die ik heb gebeld en ik deze kosten NIET VERGOED krijg?
Daarbij heb ik geen bericht over het stopzetten van Vodafone onder ons ontvangen en jullie vervangende oplossing van Blox. Niks persoonlijk telefoontje, SMS of iets dergelijks. Fijn dit, terwijl ik al jaren klant bij jullie ben.
Vervolgens kan ik volgens het hoofdkantoor pas per 1 juni de Blox van 2,50 om onbeperkt te bellen met Vodafone nr's aanvragen, waardoor ik nog een maand extra kosten maak!
Ik hoor graag welke passende oplossing jullie hiervoor hebben.
Vriendelijke groeten.