jain

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone onder ons werkt niet meer

Het blijkt dat vodafone onder ons vanaf afgelopen woensdag 6-3-2013 niet meer werkt, wanneer we onderling bellen gaan de bel minuten gewoon van je belbundel af, heb ik iets gemist, is er iets veranderd? Ik zou graag willen weten wie hier ook mee te maken heeft.
 
Groet Inge
312 Reacties 312
Gummygalgen

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Niet alleen kassa, maar ook de telegraaf en de nationale onbudsman.
 
Ben benieuwd wanneer het bij ons gaat werken. Of wij wel fatsoenlijk een smsje krijgen of het maar moeten merken. Wat doen ze met het het teveel betaalde geld, storten ze het terug of gaan ze doodgewoon verrekenen.
Ook het een en ander doorgegeven aan ARAG advokaten die totaal achteroversloegen van verbazing.
Wachten het rustig af.
Het kost mij nu al meer dan € 300 extra
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bij ons werkt onder ons weer, hopelijk niet van korte duur
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook hier lijkt " onder ons " het weer te doen, yes!!
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nu de storing opgelost lijkt te zijn heb ik nog een andere vraag aan de Moderators hier, betreffende Onder Ons.
Eén van mijn bankzitters, mijn dochter, heeft een tijd geleden een abonnement genomen. Dat abonnement was dusdanig goedkoop dat ze te horen kreeg niet meer gratis met de andere Onder Ons leden te kunnen bellen. Wij, de andere leden, konden háár wel gratis bellen. Het was niet echt een probleem, want als ze me wilde spreken liet ze mijn telefoon overgaan en dan belde ik haar ( gratis ) terug.
Nu is zij echter weer overgegaan naar Prepaid en wil graag ook weer ten volle gebruik maken van Onder Ons. Ze zit ten slotte nog steeds op de bank en is nooit verwijderd geweest uit onze groep.
Nou krijg ik te horen dat dit niet meer ongedaan kan worden gemaakt en dat lijkt mij vreemd; het gaat hier niet om het toevoegen van een nieuw lid, maar om iemand die van het begin af aan lid is geweest van mijn Onder Ons groep. Ik denk zelf dat het niet meer dan een vinkje ergens weghalen of aanvinken is, tesamen met een dosis goodwill. Ze maken mij niet wijs dat dit technisch onmogelijk is. 
Moderators, zouden jullie eens willen kijken of hier nog iets aan te doen is?
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Woudje57,

Het klopt inderdaad dat als je iemand wilt veranderen op de bank dat dit niet meer mogelijk is .
Zogauw er een verandering plaats vindt lig je uit de groep al zit je er al vanaf het begin.
B.v. 1 van je groepsleden wil overstappen naar een abonnement of een prepaid met nummerbehoud ligt die persoon uit de groep.
Wij hebben dit zelf ondervonden onze dochter wilde overstappen van abonnement naar prepaid met nummerbehoud en lag er gelijk uit.
hebben gebelt en het klopte welke verandering je ook deed.
Wel vindt ik raar dat jullie haar wel konden bellen { gratis } dan klopte er toch iets niet.

Wel is het erg stil nu op dit forum jammer genoeg !!!

Ik wil dan ook even alle medewerkers van VODAFONE ::::::::::::::::::::::

:::::::::::BDANKEN voor de berichtjes terug !:::::::::::::
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
woudje57 schreef:
...
Moderators, zouden jullie eens willen kijken of hier nog iets aan te doen is?
Zoals Bimbammetje hierboven aangeeft is dit inderdaad niet mogelijk. Zodra iemand van abonnement switcht dat niet samenwerkt met OnderOns, is het niet meer mogelijk deze erna weer toe te voegen.
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jochen schreef:
woudje57 schreef:
...
Moderators, zouden jullie eens willen kijken of hier nog iets aan te doen is?
Zoals Bimbammetje hierboven aangeeft is dit inderdaad niet mogelijk. Zodra iemand van abonnement switcht dat niet samenwerkt met OnderOns, is het niet meer mogelijk deze erna weer toe te voegen. 
Er is momenteel sowieso niets aan te passen in de groep aangezien de pagina onder ons nog steeds niet te zien is na het inloggen op de site...
woudje57

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Jochen en@Bimbammetje:  ze zit al die tijd nog gewoon op de bank. Op het moment dat ze dat abonnement nam is haar ook niet verteld dat ze nooit meer terug zou kunnen.
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Jochen,

Nee klopt hoor !...Dat hadden ze bij ons ook niet verteld, wij kwamen er achter doordat al het bel te goed bij haar op was en toen wij naar Vodafone gingen bellen hoe dit kon kregen wij te horen dat dit niet meer mogelijk was !

Ook wij hebben toen meerdere keren een klacht ingediend, maar er kon niets meer aan gedaan worden, en ze vonden het vervelend !

Je kan op de bank niets meer veranderen.

Als je als hoofdbankzitter wat overkomt ligt heel je groep plat....heb toen gezegt das ook niet netjes dat de andere dan niet meer door kunnen gaan ....dan krijg je als antwoord ....Ja erg vervelend maar sorry !
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Waar is de link naar vodafone onder ons gebleven.
Wil e.e.a. aanpassen

wilcokievits

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij wordt nog gezellig van alles bij iedereen afgeschreven, het werkt bij ons dus nog niet
keijers

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
wilcokievits schreef:
Bij mij wordt nog gezellig van alles bij iedereen afgeschreven, het werkt bij ons dus nog niet
Heb jij een abonnement of prepaid? Ik heb abonnement en heb eerlijk gezegd nog niet getest. Maar heb het vermoeden dat het bij mij ook nog steeds niet werkt...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo allemaal,

We zoeken momenteel nog altijd naar een goede oplossing voor deze problemen. Begin mei krijgen alle Vodafone Onder Ons gebruikers meer informatie hierover.
atefh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de rekening van april binnen, Jippie, niks is gecrediteerd:D:D.........
Maarja, beloofd is beloofd.
 
Gr,
 
atef
Bimbammetje

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Marc,

Bij mij is de maandelijkse kosten van € 15 niet afgeschreven deze maand de 25e, normaal kreeg ik de 25e een sms dat het binnen 2 dagen werd afgeschreven maar dit is NIET gebeurd ?
Hoe kan dit en wordt dit alsnog gedaan ?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik durf op dit moment niet precies te zeggen wat de vervolgstappen rondom Onder Ons gaan zijn. Zoals je weet duren de problemen al erg lang en wordt er nu gezocht naar een oplossing. We verwachten iedereen begin mei (ook echt aan het begin van de maand, niet begin mei als in 9 mei ofzo ;)) meer info te kunnen geven.
Goas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb hier ook last van ben al een maand in discussie met Vodafone, maar ze blijven maar zeggen dat ze nog geen oplossing hebben , maar ondertussen wel de belminuten afschrijven van je rekening!! Schande!
Goas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar in de tussentijd schrijven ze wel gewoon alle kosten van je rekening.......ruim € 400 euro!! Nu sturen ze wel een smsje, maar toen het probleem optrad hoorde je ze niet!!
Goas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd dat iedereen andere berichten heeft, bij mij is een totaal bedrag van ruim € 400 afgeschreven! Wel het smsje gehad dat er in mei meer informatie zou komen, wij gebruiken de telefoons met Onder Ons al niet meer sinds we het weten, maar wat je daarvoor verbelt heb schrijven ze gewoon af zonder een verder mededeling. Ze sturen je wel een smsje dat ze meer informatie in mei sturen maar ze sturen geen smsje om je te laten weten dat iets niet werkt!! Ik heb via FB al een hele discussie lopen, maar het enige wat we horen is Sorry het werkt nog niet we zijn er mee bezig! Waarom wordt er bij de een wel en bij de ander niets afgeschreven?? En waarom wordt het onterecht afgeschreven geld niet gelijk gecrediteerd ??ik heb bij Vodafone 2 abonnementen lopen, maar die ga ik nu wel opzeggen, problemen ok, maar stelen.....nee dat vind ik op zijn zachts gezegd niet netjes!!
enigma1964

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Krijg net sms dat ze met vodafone onder ons stoppen,
Hebben ze toch stiekem, in de hoop dat ze geen reactie zouden krijgen, vodafone onder ons in maart al stop gezet.
Binnenkort maar ff kijken naar een andere provider
stelletje lapzwansen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic