Bimbammetje schreef:Heb je gebeld trouwens? En wat zeiden ze?
Hallo Lotgenoten,
Vanavond allemaal naar RADAR bellen???? !!!!
Dan m.b.t. het taalgebruik wat ik hier af en toe zie langskomen en wat ook al enkele keren is aangepast door de moderators: het is op het Forum niet toegestaan te schelden, hoe groot de frustratie ook is. Schelden helpt niemand verder, daarom vraag ik jullie ook netjes te blijven. Alle posts met scheldwoorden o.i.d. zullen worden verwijderd. Lees a.u.b. de huisregels nog even goed door.
Stevie schreef:
Beste Keijers,
Bij deze 3de waarschuwing welke betekent verwijdering van het Forum, wat ook blijkt uit de huisregels.
Helaas was het niet mogelijk om op een degelijke wijze te communiceren, iets wat de moderators en ik wel proberen.
Op het Forum staan wij klaar om mensen te helpen, wij doen onze uiterste best, echter kunnen wij niet altijd de oplossing bieden of informatie verstrekken die gewenst is. Dat betekent niet dat wij achter de (online) schermen hier niet mee bezig zijn en met ons nog vele anderen. Ik ben geen voorstander van verwijderingen van onze kanalen, maar vraag wel om respect voor de regels. Zolang dit wordt nageleefd zullen wij elkaar kunnen blijven helpen.
Bimbammetje schreef:Nou maar hopen dat radar het alsnog opneemt... Maar als hun ook al zo slecht te bereiken zijn... Is hun provider misschien Vodafone? haha. 😄
Hoi Keijers,
Ja, ik heb meerdere keren gebeld, maar kwam er niet tussen ! Heb ook een aantal mails gestuurd en daarin staat dat het gelezen wordt meer niet !!!
Jeetje, wat wordt ik hier erg moe van het kost je handenvol geld en bij mij in de groep zijn er al gestopt met opwaarderen { kunnen het niet meer betalen } BALEN !
Kom op VODAFONE !
O, ja en nog iets tegen de medewerkers van VODAFONE stel je krijgt je salaris niet en je baas zegt ff wachten een probeempje met overboeking en na ruim een maand nog niets en je baas blijft maar roepen FF WACHTEN en de maand daarop nog steeds niets weer FF WACHTEN maar je andere kosten blijven doorgaan wat doe je dan ?...Blijven zitten waar je zit !....Denk het niet !
Het is niet meer te betalen zo... en ja jullie hebben dit in het leven geroepen Bellen met Onder Ons.....Hier hoeft de klant toch geen dupe van te worden !!!
Nee, schelden heeft geen zin !....Maar diegene die nu bij VODAFONE werken en ook Onder Ons hebben die kunnen met 1 druk op de knop hun Bel Te Goed Opwaarderen ! Dus waar zullen hun er zich druk om maken !
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.